Nekad aahnmafayafn5tag45444 | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

aahnmafayafn5tag45444

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199446524760/ har haft ett annat steam konto med över 2000 timmar men det glömde jag alla inloggnings uppgifter till.

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? aahnmafayafn5tag45444#6177

Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter abdulla mohamed och han är 25år och kommer ifrån iran. Abdulla har ett stort intresse av bilar samt mekning, han gillar även att vara ute med polare och hålla på med affärer på gatan. Abdullas uppväxt är inte som man kan tänka sig, hans föräldrar var väldigt snälla i hans uppväxt och lät han göra det mesta på sin fritid. Abdulla hade många kompisar när han var mindre och dom personerna som han var med hade haft en dålig uppväxt så dom lärde Abdulla att stjäla saker. och när Abdulla kom upp i åren så började han att syssla med värre saker så som droger och vapenhandel. Abdulla blev tagen av polisen vid 18års ålder och dömdes till 7års fängelse för vapen smuggling och ringa narkotika brott. efter ett tag började han vara med några killar som han mötte i fängelset, dom personerna var med i ett kriminellt nätverk och dom frågade om han ville bli en del av gänget. efter 2 månader i fängelset så började dom planera en rymning därifrån. Allt annat är historia.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer bidra med bra och professionell rp. jag har tänkt bli kriminell och fokusera på att leverera den bästa rpn som jag kan. jag kommer bidra med bra och utdragna scenarion där jag kommer spela för att båda parternas sida ska ha roligt i scenarion som jag kommer göra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med seriös rp och väldigt kreativ rp till servern. jag kommer att lära folk hur man rpa´r och kommer även ta lärdom av andra ifall det är något som jag inte kan och som jag kan använda mig utav.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela för att det andra "laget" ska vinna istället för att våran sida ska vinna

Hur hittade du Unive? Genom polare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka