Nekad aahnmafayafn5tag45444. | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
11
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199154119029/

Ditt Hex-ID: 11000014728c175

Vad är din discord tagg? Henke..76#6177

Vem var det som bannade dig? San

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230213_234323.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att San valde att banna mig för att jag var lita otålig i pm eftersom jag var arg just då för att min polare Tigran hade blivit avstängd från att chatta på unive i 1 vecka och då skrev jag också samma som han att San bara bannar folk utan anledning eftersom han hade sagt att San bara bannar för ingen anledning. och jag var lite "dryg" eller vad man ska säga i pm eftersom jag skrev det i unive discorden att San bara bannar folk utan anledning. så det var inte personligt att jag var arg på han men tyckte för stunden att det var dåligt om han nu skulle banna för ingen anledning men fattar att så inte är fallet eftersom staffs inte får banna för ingen anledning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skrev i unive discorden att San bannar för ingen anledning och sen så efter 15 min så blir jag avstängd för att kunna skriva i unive discorden på 1 vecka så då för stunden tänkte jag bara vad i helvete och blev väldigt sur som det märktes i pm om det är du San som kollar på denna. men jag skrev det och blev avstängd från att kunna skriva i 1 vecka och då skrev jag till San och frågade varför jag blev bannad för det jag skrev och han svarade inte så jag fortsatte skriva och som sagt jag var väldigt sur för stunden och då skrev jag massor med saker. och sen efter jag hade skrivit det så blev jag permanent bannad från discorden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var absolut mitt fel och det vet jag men var så jävla sur för stunden och tänkte vafan är dethär så jag skrev det till dig San men ta det inte personligt för var bara arg och när jag är det så skriver jag allt möjligt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad här tidigare och dom bansen har jag tagit lärdom av så som att jag inte bryter mot grundregler men när det gäller sånt här så blir jag bara så jävla förbannad så då skriver jag allt möjligt men tagit lärdom av det nu att man inte ska bete sig så i pm och man ska försöka reda ut det och inte vara så hetsig i pm.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat förklara för San varför jag skrev det jag skrev och inte vara så hetsig men tänkte inte så långt och ångrar det nu i efterhand och kommer inte göra det igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att man inte ska hetsa i pm och försöka reda ut det lungt och ta det som det kommer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka