Nekad Aadel | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aadel

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Walid Mendez

Vad är ditt discord namn? walidmendez

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2002

Berätta om din karaktär. Hej, min karaktär heter Adel chapo och är 23 år gammal som haft en liten stökig bakgurn och uppvuxen i Spanien, Adel pratar flytande svenska men bryter i spanska. som liten så gjorde Adel småbus. hans vänner lärde han att tjuvkoppla bilar och sälja dom i delar. Adel gillade pengar och känslan av att ha en bra inkomst i livet, Adel försöker undvika problem och gillar inte at bli tagen av polis, så han håller sig lågt och försiktig, men gillar att göra pengar på alla möjliga sätt. Adel är snäll och lojal och han ha god hjärta mot folk. men han kan bli otrevlig om någon bråkar med han.
Adel gillar bilar, båtar och hastighet, han gillar även musik och att dansa med tjejr på klubben.
nu är Adel redo att flytta till denna fina stad och få medborgarskap.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag gillar bra och seriös roleplay som är roligt, det är viktigt att man har kul och skapar bra scenarion i staden!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska låta andra personen vinna scenario och inte bara själv vinna, typ att man roleplayar med sjukhuspersonal så dom också får roleplaya. Man ska inte tänka på sej själv hela tiden i scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja har läst alla regler, typ vdm= att man köra på folk. Fearrp att om någon hotar dej med kniv, så måste du reagera att du är rädd, inte bara börja slå honom fast han har kniv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat mycke på spanska och lite på svenska servers i LaFama, jag va krim där och testat jobba som polis, de är roligt att köra på svenska server då jag pratar bra svenska och har bra roleplay nivå

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag förhopningsfull och redo att börja i denna staden!
 
Nekad.
Anledning:
Din karaktärsbeskrivning drar igång larmklockorna för "Powergaming", att du helt enkelt vill spela för din egen vinning & tjäna mycket pengar.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top