Nekad Aabe | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aabe

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Ditt discordnamn: 1hoyoo

Ange ditt födelsedatum 5 Maj 2008

Varför ska just du bli staff? För att jag vill de bästa för servern, jag vill att lallandet och regelbrotten ska minskas drastiskt. Jag tycker att jag är kompenent nog o kan hantera att vara staff. Är aktiv, erfaren och lojal och därför anser jag att jag är en bra träff som staff om man kan säga så. Jag vet hur man ska arbeta som staff, alltså att kolla från båda sidor, vara förståelig men även beslut- och ansvarstagande. Rp nivån är nt på topp nivå just nu o jag vill verkligen förändra de positivt. kmr jobba fullt ut för serverns bästa vill att alla ska ba ha de kul när dom kör här

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att lallandet är överdrivet på servern asså man ser de som en lall server o gör va man vill utan att tänka på de innan eller bara för man tror att staffs inte speccar, men löjligare än de kan man ej bli. De vill ja stoppa så att rpn kan fortsätta stiga mot en högre nivå.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Det beror på hur grovt de är. Är de liksom nåt inte så grovt kan man börja me en /m, /kick eller liknande och stiga upp små steg som en trappa kan man säga. Är de nåt riktigt grovt som man anser it ens är lämplig för servern då kan man ju skicka den direkt. De beror oxå på hur spelaren är o dess historik

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt är de viktigaste för mig, som staff kan man inte sitta o lalla eller begå regelbrott bara för man har den möjligheten. De är bara trist o orättvist för de andra i servern

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Nu när de jullov kommer jag spela ett bra tag. Jag kommer så klart gå ut osv men på kvällarna o förmiddagarna kommer jag vara aktiv till 100%. Några dagar kmr jag arbeta fullt på under dagarna oxå.

Hur länge har du spelat på Unive? Ett tag, runt 6 månader men mitt nya dc konto gick me i början av månaden. Jag har erfarenheter av rp o vet även hur man ska agera som staff.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Alltså vene om de är bra att säga, men ja jag har varit de på andra servrar. De kan man ite jämföra me unive dock då unive har flest spelare i Sverige. Men ja jag har erfarenheter inom hur man beter sig i ärenden samt kommandon.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej är redo för allt

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka