Nekad Aabe | Ansökan till Servervakt [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aabe

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad heter du på discord? 1walaal

Vad är ditt Hex:ID 11000015746bb76

Ange ditt födelsedatum 5 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagar kommer jag att kunna spela runt 6 timmar. På helger och lov ökas det med betydligt längre. Nu när det är jullov så kan jag spela väldigt länge och vara aktiv.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Lite över en månad tror jag, jag hade ett annat konto också förut som jag var medlem i sedan något år sen.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 11 gånger, går inte att lägga in en bild.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt för mig är sådan som förenklar för staffs i deras arbete. Alltså de har minimala uppgifter. Det kan vara alltifrån att dva bilar som ligger sönder på gatan, till att sv banna någon som gör fel. Det blir svårt för så lite staffs att hålla koll på en server med 250+ spelare vardagligen. Som servervakt ska man låta problem komma till en, inte leta problem.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern för att kunna hålla koll på det som händer i min närhet ingame. Alltså ifall inga staffs är vid ett ställe där regelbrott sker så kan en servervakt ta hand om det. Jag vill kunna underlätta för staffsen, jag är aktiv, engagerad och erfaren inom servervakt arbetet. Jag vill ta hand om problemen som kommer till mig och sedan kan staffs sköta resten ifall det är förlängning.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när man missbrukar sin roll som servervakt. När man blir servervakt så har man ett ansvar, då ska man inte missköta det. Det kan vara att man revivear sig eller sina vänner i sammanhang där det inte tolereras. Det förekommer på väldigt många sätt, det kan även vara att man dvar sin bil och ringer in den för att fu en full lagad igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka