Nekad AaadaM | Ban överklagan [Einar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengan AB

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
11
Användarnamn: AaadaM

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199053950169/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: AAADAM

Vad är din discord tagg? AAADAM#1558

Vem var det som bannade dig? admin einar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom att jag åkte in med rulator i marjalisas och skulle parkera inuti vid fönstret där som anställda får göra enligt chefen. Även för att de tog att jag åkte och lallade runt som en ped när jag rpade seriös som biträdande bilfirma chef

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute som en tjockis ped. och åkte på min rullator i 40 km när det ringde i luren och jag svarade som växel eftersom jag jobbar på marjalisas. De sa att de ville köpa bil och då så svarade jag "jag kommer så fort som möjligt" så jag åkte dit och skulle nu in och parkera vid fönstret där för att göra lite reklam och en snygg parkering. Men det gick inte så bra eftersom admin einar bannade mig för suntförnuft.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det är en felaktig ban eftersom att chefen över marja lisas har sagt att det är okej att parkera ett litet fordon där inne som motorcykel eller t.ex. en rullator. Och om man inte får det enligt reglerna så är det svårt för mig att veta eftersom jag lyssnar ju på vad chefen säger.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det har jag men jag kommer inte ihåg alla men 3 av de är när jag råka köra på en staff och han tog det som vdm men jag vet att man aldrig ska vdma eller något sånt sedan att jag var bannad från dcn en gång och då var jag bannad ingame och sedan att jag snackade ett rån på lyxfirman och det vet jag att det inte är okej eftersom att det är GZ

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ientligen inget eftersom chefen har sagt att vi på marjalisas som är anställda får parkera ett litet fordon där men jag antar väll att jag skulle ha parkerat utan för så skulle allt vara bättre.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka