Nekad aaaaa | Ban överklagan [L1nky]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stendhal

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198396973598/

Ditt Hex-ID: 11000011a07a21e

Vad är din discord tagg? Nordquist#2972

Vem var det som bannade dig? WAGNER

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Copbaiting ~Wagner. Återstår: 0 dagar 9 timmar 60 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? körde cross mot kokainet snabbt det buggade så jag kunde inte se poliserna innan dom var jätte nära och då var det redan för sent att bromsa ville inte köra tillbaka och störa deras sinario sen blev jag bannad i fem dagar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. körde på en cross på bakhjul förbi två poliser som jag inte såg och skulle kolla till kokainet körde förbi två poliser sen blev jag bannad i 5 dagar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nja kanske inte från wagners vinkel då tycker jag att det är bra att han bannade mig men från min vinkel så tycker jag att det är felaktig bann eftersom att för wagner såg det ju bara ut som att jag åkte förbi 2 poliser på bakhjul

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2-4 minns inte riktig vad som hänt men dom flesta är 60 min och det var så länge sedan sist så kan inte riktigt minnas hur många gånger jag vart bannad eller varför

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? om jag ska vara ärlig så vet jag inte riktigt kört lite lugnare kanske men eftersom jag inte kunde se någon så tänkte jag att det inte spelade så stor roll

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja hur kull och mycket jag uppskattar unive och rpa

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka