Nekad aaaaa | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stendhal

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Ange ditt födelsedatum 13 Oktober 2004

Vad heter du på discord? Nordquist#2972

Mellan vilka tider kan du oftast spela? när det är skola
så är det
måndag 15-22
tisdag15:15-21 30
ons 16-22
tors 16-22
fre 15- ca 03 03 30
lov och helger ungefär 14 30 t 04 med pauser som lunch och kanske gå ut ibland

Hur länge har du spelat på Unive? sedan multistaden så säg 4-5 månader kanske

Vad skulle du göra om du blir servervakter? skulle vilja utveckla mitt RP som sv och se till att det blir bättre rp på hela servern och att alla spelar efter reglerna som står

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? tycker det är kul att hjälpa och det kan jag göra som SV. Och som SV är det ju större ansvar och vill testa ta det ansvaret för tror jag klarar av det det är liksom som ett steg framåt

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? genom att visa snut förnuft och bra rp på servern och även som sv så kan man endå göra små positiva förnedringar på servern och tillslut kanske jag blir mod om jag känner för det och ni tycker att jag klarar det för jag gillar att hjälpa

Varför ska just du bli servervakt? för att jag gillar att rpa och hjälpa folk vill hjälpa serven till servens bästa och se till så att alla lallare försvinner som bara är där för att förstöra allas rp för sånna vill jag ta bort från servern

Varför vill du bli servervakt? vill utvecklas som rpare på unive eftersom unive är det enda jag spelar just nu så hade vart kul att ta ett steg framåt om man kan se det så. Så ser jag det i alla fall som ett steg framåt

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? ja har vart mod på vissa cs servrar har även vart som SV på många cs gemenskap serverar

Är du whitelistad på serven? ja det är jag sedan ett långt tag tillbaka

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja det har jag det var ett tag sedan sist dock så minns inte så bra men dom flesta av mina bans har jag överklagat och dom har gått igenom men ungefär 2-3 gånger

Spelar du på någon annan server för tillfället? har ungefär 98% av mina 241 spelade timmar på unive så svaret på frågan är nej jag spelar bara på unive har vart inne på någon bil server någon gång men det var inget för mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka