Nekad aaa17 | Ban Överklagan [ hyz0 ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

aaa17

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198974539751/

Ditt Hex-ID: 1000013c7497e7 (Hex)

Vad är din discord tagg? Latifi86

Vem var det som bannade dig? crozz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-22 185732.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? grov suntförunft

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. min karaktär blev tagen av ett gäng som sedan förskökte döda min karaktär men eftersom jag jobbar som ambulans kunde mina kollegor kolla vart jag var och kunde sen min plats så efter en stund så kommer poliser och amblulanser och jag blir rädda Jag vaknar upp och en kollega säger till mig var dom hittat mgi och eftersom jag var i tjänst så kollade jag igenom min bodycam och såg allt så jag ringer en kille som ska lösa det här och vi åker ditt och snackar sedan blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. dom tyckte det var krim utan krim för att jag hängde med kriminella men försökte lösa det socialt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 29 sensate perma bannen var felaktig och blev unbannd direkt så 28

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka