- Meddelanden
- 131
- Reaction score
- 3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198974539751/
Ditt Hex-ID: 11000013c7497e7
Vad är din discord tagg? latfif86
Vem var det som bannade dig? complain
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? katt och råtta
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en kille ringer mig och säger att vi ska komma till en plats för att lösa en grej jag åker ditt och blir beskjuten dirket vi åker runt och jagar varnadra efter en stund hoppar vi båda ut och jag får han jag ville kidnappa han för att lösa det men sköt han eftersom det var så nära ett gänghus
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej men hårt beslut
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 27 kommer inte ihåg
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte åkt ditt
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Ditt Hex-ID: 11000013c7497e7
Vad är din discord tagg? latfif86
Vem var det som bannade dig? complain
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? katt och råtta
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en kille ringer mig och säger att vi ska komma till en plats för att lösa en grej jag åker ditt och blir beskjuten dirket vi åker runt och jagar varnadra efter en stund hoppar vi båda ut och jag får han jag ville kidnappa han för att lösa det men sköt han eftersom det var så nära ett gänghus
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej men hårt beslut
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 27 kommer inte ihåg
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte åkt ditt
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja