Nekad aaa17 | Ban Överklagan [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

aaa17

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198974539751/

Ditt Hex-ID: 1000013c7497e7 (Hex)

Vad är din discord tagg? Latifi86

Vem var det som bannade dig? jabba

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-24 205338.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag körde tillbaks till samma ställe

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte runt och skjutsa folk och en kille ville till ett ställe så jag körde ditt och fick betalt. Sedan kommer en kille och frågar vad jag gör där och säger att jag skjutsa och han sa ok jag går ut och kollar vilka som är där dom ber mig lämna och börja rikta vapen jag åkte där ifrån och kör runt i stan men det var dött jag åker tillbaks till stället där dom rikta men långt ifrån jag ser folk som ag kan skjutsa så jag åker fram och dom säger till grabbarna att dom ska åka där ifrån jag säger ni kan åka med mig dom hoppar in och jag skjutsar dom till torget och sedan kör jag runt men inget händer så jag åker förbi igen och ser en polis jag börjar snacka med han och frågar om skjuts han sa nej och jag åkte därifrån det var dött där dom rikta och därför åkte jag där ifrån och sedan blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 27 den senaste perma bannen var felaktig och blev unbannad direkt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? nej

Tillbaka