Inaktuell aaa17 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

aaa17

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Ditt discordnamn: Latfif86

Ange ditt födelsedatum 19 Oktober 2007

Varför ska just du bli staff? Jag är kompetent och har bra tålamod. Jag ska göra ett noggrant arbete Har rp ett tag nu men vill testa att vara staff. Jag har lätt att prata och kan ta bra beslut i stressiga situationer kan ta emot feedbeck och tar gärna emot mig saker jag kan göra bättre. Jag är opartisk och tar beslutet som behövs även om det är min vän ska han inte få komma undan eller få bättre fördelar medan dom andra får återgärder utan det ska få samma handling om det gör samma fel. Jag ska göra mitt bäst för att få upp en social rp på serven.Vill hjälp staff teamt och underlätta olika problem och lösa det.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Social rp både inom polis rp kriminell rp. Tycker detta kan sättas stopp exempel för alla skottlossningar som händer bara för att man tycker det är kul att skjuta och ingenting inom rp man går bara in för att skjuta. Detta är ett problem som jag kan jobba på och det bidrar med en dålig social rp. En annan sak är polis rp. Under senaste tiden har jag märkt att polis börjat ha lallig kläder eller uppträdande på ett sätt som man inte ska ha som polis. Detta sätter en dålig nivån på rp och en polis kan göra så att en hel kår ser dålig ut och att folk börjar efterlikna person som gör att kåren går från rp till lall. och göra det roligt för alla parterna.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Den social biten kan man lösa genom att speca mycket där det sker mycket lalla för att förebygga och ta det återgärder som behövs oavsett vem det är. En kommunikation mellan staffs är viktigt för att dom beslut som behövs. Försöka samtal med folk som har en sämre social rp. Ständigt vara vaksamma och inte låta bristerna byggas upp till ett problem förhindra de. Man ska hjälpa varandra i reports och support för att underlätta och gör det enkelt.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Bra med info vara tydlig ha bevis om du har gjort fel stå för de och ta emot feedback. Inte lalla som staff eller abuse dina roller detta gör så att folk tror att staff teamet är lalligt och tröttnar då. Kunna prata med folk som har gjort fel och dom ska kunna förstå felet och då ska dom kunna förbättra sig. Trevligt bemötande försöka hjälpa till så gott som möjligt vara trevlig. Man ska vara professionell och inte tveka på något. Ta återförgärdare som ska tas oavsett vem det är

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Rpar inte så mycket och har inte så mycket arbete i skolan så blir runt 3-5 timmar på vardagarna och mer på helgerna

Hur länge har du spelat på Unive? 3 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har spelet fivem sedan 2019 så ja

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej men skulle gärna vilja bli donations ansvarig för att jag har ett bra tålamod och det behövs när det är gänguppköp som kan ta upp till 2 timmar.

Senast ändrad:
Sätter denna på ”inaktuell” då en rensning sker. Var vänlig och skicka in en ny staff ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka