Accepterad .aaa | Medlem ansökning [Moon_boy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.aaa

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gurra

Vad är ditt discord namn? User111#9789

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Karl Conny och är en kille. Han är 25 år och bor i Stockholm. I Stockholm bor han i kista där alla hans vänner spelar fotboll. Han är född i Kista men föräldrarna är från Pakistan. Min karaktär är lite brun i utseendet men jätte snygg. Han är pollenallergiker och kan nästan dö om han inte tar sin medicine. Hans kläd stil är ganska basic. Inte för mycket, inte för lite. Alla damer älskar han och klädstilen framför allt. Han har 1 familj och sedan 40 i släkten. Karl Conny är ganska intresserad i fotboll men hatar hockey. Han är inte religiös utan han är muslim och tror på gud. Han hatar bilar men älskar mopeder. Hans talang är att han kan stå på händerna och dribbla folk medans han textar sin morsa om att laga mat. Han har bra kunskaper om cylindrar i motorer och allt i en moped. Han kan alltså allt om en mopen no cap. Han har en stor hemlighet som ingen vet. Det är att han gillar killar men ingen av hans vänner eller familj vet om det. Han vill ej säga det till någon eftersom han är rädd om att dom kommer tycka annorlunda om han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en skön stämning till servern och en extremt bra och hög RP nivå. Jag kommer spela för att ha kul och försöka utveckla min och andras RP här på servern. Jag kommer bidra med mogen RP, inget lall och kommer spela för att utveckla min RP nivå och alltid ha kul på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att Jag ska göra så att motparten har en chans att vinna scenariot också.

Hur hittade du Unive? Genom vänner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka