- Meddelanden
- 14
- Reaction score
- 4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199114769630
Vad är ditt namn i verkligheten? isak borg anré
Vad är ditt discord namn? 1ZaK_YT#7095
Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2008
Berätta om din karaktär. min karaktär heter Isak Svenson och är 23 år.
han är en komisk och rolig människa som vill att alla ska ha det så bra som möjligt.
han är inte blyg och är inte rädd men han gör ändå smarta val.
han skull e aldrig dra ifrån polisen för han bryter inte mott lagen men om han gör det skulle han stå för sitt straff.
Isak har en sång talang och är intresserad i att bli företags ägare han är brun hårig med blonda fläckar och gillar billar.
jag skulle tänka att Isak Svenson är en bra kille som vill vara vän med alla.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli Whitelistad av dessa anledningar:
1. jag presterar bra när jag spelar Roll Play.
2. jag följer alla regler.
3. jag har aldrig blivit banad mer än en timme. BTW det var en felaktig ban.
4. jag skulle kunna bli en bra företags ägare.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag skulle vilja bli Whitelistad för jag skull vilja bli ägare av ett företag.
Hur hittade du Unive? jag spelar GTA V och ville spela GTA Roll Play så då tittade jag på servrar och den äh såg bra ut.
Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att bli företags ägare och vän med alla
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det gör jag inte
Vad är ditt namn i verkligheten? isak borg anré
Vad är ditt discord namn? 1ZaK_YT#7095
Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2008
Berätta om din karaktär. min karaktär heter Isak Svenson och är 23 år.
han är en komisk och rolig människa som vill att alla ska ha det så bra som möjligt.
han är inte blyg och är inte rädd men han gör ändå smarta val.
han skull e aldrig dra ifrån polisen för han bryter inte mott lagen men om han gör det skulle han stå för sitt straff.
Isak har en sång talang och är intresserad i att bli företags ägare han är brun hårig med blonda fläckar och gillar billar.
jag skulle tänka att Isak Svenson är en bra kille som vill vara vän med alla.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli Whitelistad av dessa anledningar:
1. jag presterar bra när jag spelar Roll Play.
2. jag följer alla regler.
3. jag har aldrig blivit banad mer än en timme. BTW det var en felaktig ban.
4. jag skulle kunna bli en bra företags ägare.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag skulle vilja bli Whitelistad för jag skull vilja bli ägare av ett företag.
Hur hittade du Unive? jag spelar GTA V och ville spela GTA Roll Play så då tittade jag på servrar och den äh såg bra ut.
Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att bli företags ägare och vän med alla
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det gör jag inte