Nekad A99_123321 | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

A99_123321

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? adde

Vad är ditt discord namn? saddam

Vad är ditt födelsedatum? 3 September 2009

Berätta om din karaktär. adam han är 22 år gammal och han är uppväxt på landsbyggeden men allt har ju it gott som det ska. Han har it haft det så jätte bra i sin uppväxt då hans pappa var alcholist och nu har han gott bort. Leffe har oftast blivit mobbad för hans namn "gubbnamn" men han älskar sitt namn. Han har haft det ganska lätt för uppgitferna i skolan men personerna runt omkring honom har gjort det svårt. Leffe vill nu ta igen allt detta och visa vad FAN leffe går för. Leffe har alltid tyckt om sporter mm, han älskar bilar och drömjobbet är ju att bli en bra mekaniker. Leffes liv just nu, ligger till så att han är väldigt biffig, han älskar att träna och det brukar han göra i skogen. Leffe gillar bira, han brukar alltid gå till klubben och ta en bira med sina närmsta polare. Nu ska Leffe leva vidare sitt liv och göra så bra av sdet som möjligt

Vad kan du bidra med till serverns RP? social rp och fet rp rolig rp till andra spelare till servern och att både jag och alla andra på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kan bidra med bra och välutvecklad rp på en bra nivå. När jag rpar vill jag göra det på ett seriöst sätt där jag vill få alla som är med i scenariot att ha det lika kul som jag själv. Mitt mål är att alltid utveckla min rp nivå med spelarna på servern

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Respekt Visa alltid respekt mot andra medlemmar. Undvik kränkande eller nedvärderande kommentarer. b. Toxicitet Behåll en välvillig ton och undvik misstänksamhet, aggressivitet eller provokationer. c. Personangrepp Undvik personangrepp och fokusera på sakfrågor i diskussioner. d. Känslig Information / DoXing Respektera andra medlemmars önskan om anonymitet och dela inte känslig information utan deras tillstånd. e. Hotande & Utpressning Undvik hot och utpressning. f. Rasism/Nazism Inga rasistiska eller nazistiska uttryck är tillåtna, och undvik diskriminering baserad på religion, etnicitet eller kön.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på en annan rp server och även andra spel där de kommer upp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag skulle jätte gärna få medlem på unive för att kunna rpa med mina vänner och ha roligt och kunna föregå med ett gott exempel till servern

Nekad.
Anledning:
Då du ej svarar på Queens meddelande, samt hittar dig ej i vår server.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka