Accepterad A99 | Medlem ansökning [ColdfaithTV]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

A99

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? aquen

Vad är ditt discord namn? aquen

Vad är ditt födelsedatum? 26 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Acke och Acke växte upp i en liten by omgiven av grönskande skogar och vindlande vägar. Han var son till en hängiven mekaniker som ägde en liten verkstad i byn. Redan från en tidig ålder var Acke fascinerad av sin fars arbete och tillbringade ofta sina dagar i verkstaden, fascinerad av de roterande däck och de dunkande ljuden från maskinerna. Genom sin fars vägledning och passion för bilar lärde sig Acke allt han kunde om fordon. Han var en nyfiken och ivrig elev, sugen på att lära sig allt från att byta olja till att finjustera motorer. Han spenderade sina tonår nedsjunken i böcker om bilmekanik och deltog ivrigt i varje tillfälle att hjälpa sin far på verkstaden. Men det var inte bara mekaniken som fascinerade Acke. Han älskade också känslan av frihet och äventyr som bilarna erbjöd. Han drömde om att en dag få utforska världen på vägarna, att känna den kraftfulla motorn vibrera under huven medan han körde mot horisonten.

Som person var Acke envist målmedveten och beslutsam. Han hade ett skarpt sinne och en förmåga att lösa problem, vilket gjorde honom till en skicklig mekaniker och en smart förare. Han var också ödmjuk och generös, alltid redo att dela med sig av sin kunskap och erfarenhet till andra entusiaster.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig RP, Utöver det är jag en skicklig problemlösare och har förmågan att hitta kreativa lösningar på svåra problem. Jag är van vid att tänka utanför boxen och är övertygad om att min förmåga att hitta lösningar skulle vara till stor nytta för vårt team när vi står inför utmaningar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte spelar för att vinna, att Rollspela handlar inte bara om att vinna. Det handlar om att ha kul, alla scenarios kan man inte vinna. Och då fortsätter man spela med för skojs skull. RP handlar i slutändan om att ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Japp. Några exempel är RDM (handlar om att inte döda någon utan synnerliga skäl) VDM (rdm i fordon på ett ungefär) FearRP (Du Rpar inte rädd i situationer där du skulle pissa ner dig IRL) Det finns många fler regler och jag skulle kunna berätta vad alla gör.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rpat på servern 2021 och 2022, var MOD på den också men slutade i princip med spel efter ett tag,

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka