Hajjardu
Icke Medlem
- Meddelanden
- 49
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199092228170/
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor
Vad är ditt discord namn? Hajjardu#6000
Vad är ditt födelsedatum? 15 September 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Brian Svensson, han är 21 år gammal, född 2000-09-15, 193 cm lång, social, snäll, trevlig, pratglad, Brian har haft en svår barndom då hans föräldrar var skilda, Brian hade en dröm att bli som sin pappa, Brians pappa Markus jobbade på en bil verkstad (Mekonomen) han tog hand om bilar lagade dom mm. Markus hade ett stort bil intresse som även Brian hade, så brians dröm var att jobba med bilar i någon slags bil verkstad eller något bilaktigt, Brian har även haft ett intresse sen han var ung att bli polis, polis var hans dröm hon om man bortser från bil verkstad han tycke polisen gjorde ett bra jobb från sig och tyckte att yrket såg coolt ut att rädda folk och att göra samhället tryggt så han har alltid tyckt att polis varit ett coolt jobb och skulle gärna vilja jobba som det. Brian har bestämt sig att flytta hemifrån så han kollade runt lite var han kunde bo, och han hittade Staden unive som han tänkte flytta till och bolägga sig i och skaffa en framtid med en fru om några barn, så Brian ser fram emot att få medlems skap i Staden Unive.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en social människa som är pratglad och gillar att hitta nya vänner som man kan ha kul med i rp, jag kommer bidra med mycket bra rp, roliga scenarion och bra rp. Själv så tycker jag att jag är en bra rp:are.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har kollat på streamers som streamer multistaden och det har sett ut att vara en rolig rp server och jag behöver verkligen en ny bra rp server.
Hur hittade du Unive? Har spelat innan på den men annars har jag kollat på streamers som har streamat Unive Rp.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul. Skaffa nya vänner samt göra så andra har roligt när dom rpar med mig.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli bilmekaniker, och att skaffa ett par nya vänner man kan spela med och rpa med
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej spelar inte på någon server just nu eftersom jag inte hittat en bra rp server.
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor
Vad är ditt discord namn? Hajjardu#6000
Vad är ditt födelsedatum? 15 September 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Brian Svensson, han är 21 år gammal, född 2000-09-15, 193 cm lång, social, snäll, trevlig, pratglad, Brian har haft en svår barndom då hans föräldrar var skilda, Brian hade en dröm att bli som sin pappa, Brians pappa Markus jobbade på en bil verkstad (Mekonomen) han tog hand om bilar lagade dom mm. Markus hade ett stort bil intresse som även Brian hade, så brians dröm var att jobba med bilar i någon slags bil verkstad eller något bilaktigt, Brian har även haft ett intresse sen han var ung att bli polis, polis var hans dröm hon om man bortser från bil verkstad han tycke polisen gjorde ett bra jobb från sig och tyckte att yrket såg coolt ut att rädda folk och att göra samhället tryggt så han har alltid tyckt att polis varit ett coolt jobb och skulle gärna vilja jobba som det. Brian har bestämt sig att flytta hemifrån så han kollade runt lite var han kunde bo, och han hittade Staden unive som han tänkte flytta till och bolägga sig i och skaffa en framtid med en fru om några barn, så Brian ser fram emot att få medlems skap i Staden Unive.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en social människa som är pratglad och gillar att hitta nya vänner som man kan ha kul med i rp, jag kommer bidra med mycket bra rp, roliga scenarion och bra rp. Själv så tycker jag att jag är en bra rp:are.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har kollat på streamers som streamer multistaden och det har sett ut att vara en rolig rp server och jag behöver verkligen en ny bra rp server.
Hur hittade du Unive? Har spelat innan på den men annars har jag kollat på streamers som har streamat Unive Rp.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul. Skaffa nya vänner samt göra så andra har roligt när dom rpar med mig.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli bilmekaniker, och att skaffa ett par nya vänner man kan spela med och rpa med
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej spelar inte på någon server just nu eftersom jag inte hittat en bra rp server.
Senast ändrad: