Nekad A6brush | Ansökan till Servervakt (hagge)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hajjardu

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Ange ditt födelsedatum 15 September 2006

Vad heter du på discord? Hajjardu#6000

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kan spela ungefär hela dagarna, från t.ex. 09:00-24.00 lite pauser där emellan dock.

Hur länge har du spelat på Unive? sen januari men jag har tagit pauser där emellan.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Underlätta för staffsen, hjälpt servern så den är stabil Dv:at väck alla övergivna bilar som bara står och skräpar och tar plats, jag skulle hjälpt folk som behöver hjälp, jag skulle bannat folk som t.ex. lallar och sedan kontakta Staff teamet. jag skulle se till så alla regler på servern sköts och inte bryts.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag ser ganska mycket bilar som står övergivna och bara skräpar ner och då skulle jag kunna hjälpa servern med det, samt så ser jag ganska mycket lallare som man kan reporta till staffteamet.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag skulle kunna bidra med att hjälpa staffsen om dom är i större scenarion så skulle jag kunna t.ex. svarat på lite mindre ärenden som t.ex. någon snackat ooc in game o liknande, jag skulle kunna bidra med att dva väck fordon som t.ex. står i vägen för andra folk som vid körskolan typ och vid torg garaget och alla garage.

Varför ska just du bli servervakt? för att jag tycker jag är en hjälpsam person som gillar att hjälpa folk med saker, och för att jag är aktiv på servern ganska ofta, jag har koll på alla regler till 100%, jag har tidigare erfarenheter av att hjälpa folk (menar att jag har varit staff på flera andra servrar).

Varför vill du bli servervakt? För att hjälpa servern för sitt egna bästa, genom att dva väck fordon så att de inte behövs restarts så ofta, rapporterat lallare och folk som bryter mot reglerna, SV bannat folk sedan rapporterat vem jag banna och anledning, kontaktat Staff teamet om det behövs bannas en längre tid. hjälpt staffs med mindre ärenden om de behöver ta större ärenden.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag har ganska mycket kunskaper inom staff kommandon, jag kan nämna några, -svban (id) -kick (id) -/dv, om man vill så kan man ändra radius på dvn t.ex. /dv 5, -/toggleid, för att se id:n på personer över deras huvud för att senare antigen kicka dom eller svbanna dom eller kontakta supportsen vilket id. -/who för att se om dom är kriminell eller medlem eller icke medlem. -/ooc för skriva ut ett ooc medelande till hela servern som t.ex. komma dva alla bilar på piren om 5 minuter, -/revive för att revivea någon -/sv servervakt chatten

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nej har aldrig varit bannad från Unive eller (multistaden) tidigare

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, bara Unive för tilfället, och kommer fortsätta att göra det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka