Nekad A6brush | Ansökan till Servervakt (hagge)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hajjardu

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Ange ditt födelsedatum 15 September 2006

Vad heter du på discord? Hajjardu#6000

Mellan vilka tider kan du oftast spela? på sommaren så kan jag spela hur mycket jag vill från T.ex. 09.00- 24.00 kanske lite pauser där emellan
------------------------
på skoldagar så kan jag spela från att jag slutar skolan tills klockan 22.00 ungefär.

Hur länge har du spelat på Unive? sen januari men jag har tagit pauser där emellan.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? hjälpa servern, dv´a väck övergivna bilar som ingen har till nytta av och göra roliga rp scenarion, samt banna lallare och säga till supports om lallare som behövs banna en längre tid, ofta vara aktiv.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag ser ganska mycket bilar som står övergivna och bara skräpar ner och då skulle jag kunna hjälpa servern med det, samt så ser jag ganska mycket lallare som man kan reporta till staffteamet.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag skulle kunna dv´a väckalla bilar som står övergivna och säga till/banna lallare och folk som gör fel, samt kommer jag komma med flera roliga rp scenarion, och styra upp servern.

Varför ska just du bli servervakt? för att jag vill hjälpa servern, fixa väck alla "Lallare" och hålla servern uppe genom att ta väck onödiga fordon, samt har jag varit staff på flera andra servrar så jag har kunskaper inom arbetet

Varför vill du bli servervakt? för att hjälpa serverns status fixa väck alla bilar som står i vägen "övergivna", kommer fixa väck alla personer som inte kan bete sig, samt personer som inte kan rpa "Lallare"

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har ganska mycket kunskaper inom staff kommandon då jag varit staff på flera andra servrar, jag kan nämna några kommands, /sv- servervakt chatten, /revive- revivear en person, /ooc skickar ut ooc medelande till hela servern, /svban- så servervakt bannar man en person i 1 timmar (60) min, /dv "delete vehicle" då raderar man bilar man kan även göra /dv 5, 5 står för radiusen så långt bort man kan dva fordonet

Är du whitelistad på serven? Ja, jag är medlem.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans nej aldrig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka