Nekad A5haways | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

A5haways

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad är ditt discord namn? Maltebossen

Vad är ditt födelsedatum? 25 Februari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mattias Ask

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn, Ansvarsfull och Tystlåten.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mattias Ask är en kille som söker efter något nytt i livet. Han har precis sagt upp sig som brandman och är sugen på något och spännande. Mattias har tänkt sig att han ska ge det ett försök inom polismyndigheten. Lite bakgrund om Mattias är att han alltid har brunnit för att hjälpa människor, så det har varit naturligt och självklart att han söker sig till blåljus yrken. Mattias framtidsplaner inom polisen är att bli MC-polis eftersom Mattias har i hela sitt liv varit en mc person som älskar att glida runt med sin motorcykel.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är person som kan bidra med seriös och realistisk rp. Jag själv gillar också på att spela med att min motpartner vinner i ett scenario till exempel eftersom jag anser att det leder till längre och roligare scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid behöver vinna i ett scenario, låter man motparterna vinna i ett scenario så kan det bidra till både längre och roligare scenarion för andra, men även en själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har faktiskt aldrig någonsin fått en tillsägelse av Staff innan, så jag antar att jag har sköt mig bra.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Jag kan nämna det två reglerna som jag tycker är viktigast som ni har på eran server, Den första är fearRP som innebär att man ska värna om sitt liv, denna regel gör rp:et så mycket roligare om alla följer. En annan kan vara Sunt förnuft som jag anser att man måste ha för att rp:ea. Det innebär att man ska ta realistiska beslut för en bra roleplay.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad ansökan
Anledning: Aktiv på en annan svensk RP server, till nästa gång lämna Avena RP.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka