Nekad a5AN | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

a5AN

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucaz

Vad är ditt discord namn? A5an.

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Adam Karlsson och är 24 år. han är född i dalen och har haft en tuff uppväxt. han föreldrar var inte dom bästa för honom. dom dog när han var 15 år så de vart tuft för honom. den dagen hans föreldrar dog så började han att göra kriminella saker som att sno saker. han skapade ett slags gäng med hans vänner han hade träffat dom började göra större saker. som att råna butiker och husrån. han var ägäntligen snäll och trevlig. men dagen hans föreldrar dog så blev han helt annan person. han gillade meka med bilar och hjälpa sin pappa med att meka med bilar på hans jobb. men nu så gick han den kriminella vägen. han fick ett pris på sitt huvud och behöver du fly landet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra och seriösa senarion. jag är kreaktiv och kommer på senarion bra. jag rpar för båda parterna och inte bara så att jag ska ha kul. jag är trevlig som person och kan göra så att folk komemr att vilja vara omkring mig så vi kan skapa stora och feta senarion tillsamans. jag kan även dea ut på senarion så alla får dew kul och gör ett lång varit senario.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är när man ska rpa för båda parterna oc hamn ska inte bara tänka på sig själv man ska rpa så båda parterna har de roligt. och att man ska göra så alla i senariot får de kul. vi säger att jag rånar en butik då ska jag inte skjuta mig ut för de är lättast för mig jag ska tänka på att alla i senariot har de kul

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja de kan jag powergaming är att man ska rpa på skador. suntförnuft är att man ska tänka ett steg före man gör någo och man ska tänka realistiskt. rdm är när man dödar utan anledning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat fivem ca 1800 timmar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Senast ändrad:
Nekad.
Anledning:
Ditt discord konto är ej 3 månader gammal.

Du får ansöka igen i september. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka