Nekad A51 | Medlem ansökning (JHN)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

A51

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? issse01

Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Roger Johansson och är 43 år gammal, och är en brandman. Han har flyttat från sin gamla stad till denna för att hitta nya vänner och saker att göra. Han gillar att vara social men hans högsta vilja är att rädda folk från fara. Han gillar också att vara ute och bada, och glida runt i gamla fordon, han har varit brandman i över 15 år och vet hur man hanterar sig i farliga situationer.

Roger är en väldigt lugn och sansad individ som inte blir lätt irriterad utan kan argumentera för det han står för utan att göra några utfall, han är trevlig emot allt och alla även om de har en dålig bakgrund, han dömer aldrig någon utan är där för att hjälpa de!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till rolig och professionell RP, med mycket social RP men även bra vibbar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska aldrig spela för att vinna för sig själv utan man ska alltid göra det roligt för båda parter så att alla i scenariot har roligt.

Hur hittade du Unive? Några utav mina vänner spelar på Unive och tänkte att det var värt ett försök!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka