Inaktuell a47wk | Ban Överklagan [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

a47wk

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198268807025/

Ditt Hex-ID: 11000011951369a (Hex)

Vad är din discord tagg? wkslime

Vem var det som bannade dig? Johanzzon

Bild på banmeddelande: f83cf7ba31a3a17760e28285ec198336.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning då den är helt felaktig jag bevittna allt som hände men de tog mitt ID och bannade mig istället av nån skum anledning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt i en bil var på jag såg 2 personer köra in mot varann och sedan skjöts det från en bil. de stöter på varann sen på groove street bron var på snubben i volvo kör rakt in i Mercedesen och den flyger rakt åt helvete rent utsagt. Jag står precis vid sidan och ser sedan hur de skriver banna han var på jag tror det menar killen i volvo för han gjorde regelbrott MEN 15 sekunder senare fryser spelet och jag blir skickad för VDM när jag inte ens ahr rört dom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om det var en felatkgi ban förklara varför den var det. Som jag beskrev innan lyckades staffen / Sv ta mitt id istället för hans.. om det var medvetet eller inte kan inte jag stå för men det var ju iaf helt klart felaktigt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej inte vad jag minns säkert ifall jag bytt server nån gång menhar inte minns av det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte ett dugg då jag ej begått ett regelbrott alls.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej då jag vet reglerna och har ej gjort något fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka