Inaktuell a320.sas | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

.skumtomte33

Icke Medlem
Meddelanden
386
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199239220502/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c3b4d16

Vad är din discord tagg? offical.uniform7906

Vem var det som bannade dig? Vet ej blev bara bannad ur dcen

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-12 183432.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet ej då jag bara vet bannad ur discorden utanförvarning eller nått

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade gjort en besluts överklagan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. vet ej då jag inte fick nått

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja för mycket olika saker tex meta osv

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet ej

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej eller det beror på varför jag är bannad ur ALLA UNIVE discordar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår

Ja, UniformJarl7906 som är med i UNIVE discorden men det discord kontot är bannat från hela discord liksom discord ban

men annars så kanske det står swedish.gripen för de var mitt gammla username på detta discord konto jag har nu

Tillbaka