Accepterad A255ZZ | Chef-jobb ansökan [BAHAMAS MAMAS] [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

A255Z

Icke Medlem
Meddelanden
281
Reaction score
10
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? [bahamas mamas]

Vad heter du IRL? Adel

Vad heter du på discord? A255Z#1153

Hur gammal är du? 2006-08-16

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 6-8 months

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? JAg kommer utveckla jobbet med att kommer ha events typ varje vecka kommer hålla öppet varje dag, ser till så att alla trivs i unicorn fixar till så att de blir roligt för båda sidorna de ska få de dem vill ha men de ska lyssna på oss med, vi kommer bygga upp unicorn med bra rp som kommer utveckla själva stället samt servern, de kommer vara kul för dem som typ inte har något att göra, de jag tänkte första dagen är att öppna event och vi på unicorn bjuder på allt ba för att se att alla är glada, så har mycket framför mig jag vill uppfinna, hade varit skit roligt med att festa med gänget och typ allianser så en egen fest fira nånting, Hade kunnat tänka mig att unicorn kan stiga upp på trappan nu… eftersom att andra klubbar har öppnats så har inte unicorn varit så aktiv, men som sagt ifall jag får chansen hade jag kunnat tänka mig events varje vecka pris utdelningar och andra fina saker allt de gör jag för servern för att få alla tycka att rpa är roligt

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? inte så mycket men har jobbat på olika jobb mekonomen Falck groveestreet pizzeria, har inte varit chef direkt men älskar den som styr o ställer ifall man säger så, man ska kunna följa order samt kritik, Och få in bra anställda som verkligen komma åt detta jobbet, har varit boss över ett gäng samt att de har gått bra, så jag tänker ifall jag bli chef blir de också bra

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne varje dag, riktigt aktiv e typ från mån-fre 16:00 23:00 så aktiv e jag men fredag kan vara längre typ till 02-04 ibland

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Aaa jag fortsätter och spela på servern, jag gör en ansökan för att kanske jag har tur och får detta jobbet, då jag gillar denna servern, så jag kommer frf rpa ändå om jag blir nekad , men hade uppskattats verkligen mycket ifall jag fick chansen där de kommer bli mycket aktivitet och mycket fester/events

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej.

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka