Nekad A255ZZ | Chef-jobb ansökan [🩄Vanilla Unicorn]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

A255Z

Icke Medlem
Meddelanden
281
Reaction score
10
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Unicorn

Vad heter du IRL? Adel

Vad heter du pÄ discord? A255Z#1153

Hur gammal Àr du? 2006-08-16

Hur lÀnge har du spelat pÄ Unive? UngefÀr 4-5 mÄnader

Hur rollspelar du pÄ servern? Med i gÀng

Hur kommer du att utveckla jobbet? JAg kommer utveckla jobbet med att kommer ha events typ varje vecka kommer hĂ„lla öppet varje dag, ser till sĂ„ att alla trivs i unicorn fixar till sĂ„ att de blir roligt för bĂ„da sidorna de ska fĂ„ de dem vill ha men de ska lyssna pĂ„ oss med, vi kommer bygga upp unicorn med bra rp som kommer utveckla sjĂ€lva stĂ€llet samt servern, de kommer vara kul för dem som typ inte har nĂ„got att göra, de jag tĂ€nkte första dagen Ă€r att öppna event och vi pĂ„ unicorn bjuder pĂ„ allt ba för att se att alla Ă€r glada, sĂ„ har mycket framför mig jag vill uppfinna, hade varit skit roligt med att festa med gĂ€nget och typ allianser sĂ„ en egen fest fira nĂ„nting, Hade kunnat tĂ€nka mig att unicorn kan stiga upp pĂ„ trappan nu
 eftersom att andra klubbar har öppnats sĂ„ har inte unicorn varit sĂ„ aktiv, men som sagt ifall jag fĂ„r chansen hade jag kunnat tĂ€nka mig events varje vecka pris utdelningar och andra fina saker allt de gör jag för servern för att fĂ„ alla tycka att rpa Ă€r roligt

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Inte sÄ mycket men har jobbat pÄ olika jobb mekonomen Falck groveestreet pizzeria, har inte varit chef direkt men Àlskar den som styr o stÀller ifall man sÀger sÄ, man ska kunna följa order samt kritik, Och fÄ in bra anstÀllda som verkligen komma Ät detta jobbet

Hur ofta kommer du vara inne? Jag Àr inne varje dag, riktigt aktiv e typ frÄn mÄn-fre 16:00 23:00 sÄ aktiv e jag men fredag kan vara lÀngre typ till 02-04 ibland

Skulle du fortsÀtta och spela pÄ serven ifall du inte blir chef? Aaa jag fortsÀtter och spela pÄ servern, jag gör en ansökan för att kanske jag har tur och fÄr detta jobbet, dÄ jag gillar denna servern, sÄ jag kommer frf rpa ÀndÄ om jag blir nekad , men hade uppskattats verkligen mycket ifall jag fick chansen dÀr de kommer bli mycket aktivitet och mycket fester/events

Spelar du för tillfÀllet pÄ nÄgon annan server Àn Unive? Nej. Spelar bara pÄ unive

Har du lÀst vÄra Regler? Ja de har jag ;)

Senast Àndrad:
Tillbaka