Nekad A255ZZ | Ban överklagan [Flinhc]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

A255Z

Icke Medlem
Meddelanden
281
Reaction score
10
Länk till din steam profil: (t.ex https://steamcommunity.com/id/ervinchoi) https://steamcommunity.com/profiles/76561199273086550

Ditt Hex-ID: steam:11000014e400e56

Vad är din discord tagg? A255Z#1153

Vem var det som bannade dig? flinch

Hur lång tid var din ban? 5

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? combatlogging

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo jag fatta verkligen vrf men att jag försökte gröa scenario men jag gick in i servern fär att fixa min ped men sen tog jag de som en (kidnaping) för de låste bilen och körde ner t gruvan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gick in på servern och då frågade jag i report kan jag få ski n kan jag få skin, men plötsligt så hammnade jag i paleto vet inte vrf, men skit samma då jag ser då dessa två som kör jag sa t dem kan ni köra mig till en plats de ba ok, jag ville inte fixa ped mitt ute på en gata, så då hoppar jag in oc de säger t mig aaa okej men då gör vi så, de skriver /me låwser vet inte vrf så jag får ba helt enkel rpa vidare sen så tar de mig till gruvan och då fick jag tvär rpa vidare han går ut ena har baseboll trä från igenstans, sen sa jag vrf ska jag ut o så, de tog ner baseboll trätt jag springer från ingen stans ger wille mig trust för ja hade bugggad karaktär sen så springer jag iväg och då börja dem slå mig, då de kan klassas som (rdm) för gjorde inget då sa jag aaa okej då kör vi så jag slår den ena och sen bemöter jag den andra , slår han han ligger på marken tar deras bil var ungefär 50 meter bort, då han som ägde bilen använde sig av m sen stäng av motorn när jag var 50 meter ifrån med bilen, då kör jag fick den o rullla går in på ett privat område tjuvkopplar körifrån när de ser mig använder de sig av knappen m stäng av motrorn så jag tänkte aaa dem har inte bra rp alls, så då krocka jag och rpa till skillnad från dem, och då blev vi lungnare sa okej jag skämta o så, sen från ignen stans han börja slå mig så jag slog inte tillbaks än jag sa ok ok stannade skrev /me tar hans baseboll trä sen börja han slå mig igen tänkte va vilekn failrp sen skrev i ooc du behöver droppa den iflal de ska va så, senn dropa han den och då börja de skriva hela du är failrp helt ärligt och liknande, så vi rpar vidare han börja slå mig igen då jag rpade, & jag går upp sa till dem slå inte mig igen annrs de blir konsekvenser så den ena slår mig jag slog han med baseboll trä, efter det så skriver jag du får rpa på knockad och jag revvar dig han ba ok, sen jag revvar han va lite på golvet han andra börja slå mig som de vore en tväling slår han med på basebollträ och sa t han så nu e de kvitt, efter den händelse så revvade och sa ni måste rpa på knockad då de inte gjorde och börja springa, och ville inte ens fortätta sceanriot för de va helt skit och dem ska rpa på knockade så jag quita för att gå träffa min mormor som e sjuk skulle göra de från början men trodde jag skulle hinna med att fixa peden innan de kom upp, och jag håller med er ni soim va i sup hur mycket han hetsade och sånt förstår er till 100%,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va en rätt ban , och lovar att jag har tagit lärdom verkligen många staffs vet att jag tar lärdom efter bans

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. här om dagen blev bannad för powergaming av jackz men han vet själv nu att jag har tagit stor lärdom av dettta och nu när jag hoppar på en liten 1 sitstig bil då tänker jag efter och skriver /sme sitter på wingen som ett exempel, så resten har 11 bans resten typ 6 av dem e felaktiga och 7 andra har varit också när jag var icke medlem men andra bansen som e rätt har jag tagit full lärdom av

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? aaa att jag inte direkt c logga, men tyckte de dem gjorde med var katastroft de rdma mig och saker, ville seriöst inte fortsätta scenariot, genom hur de hetsa och tåg åt mig verkligen om va de säger i ooc, och ni som va i sup ni kan fatta varför jag tog åt mig om hur de hetsa och inte respekterar staffs arbete och bestämda saker

Har du lärt dig någonting efter din ban? aaa har lärt mig, verkligen mycket men de va ba det att jag tåg åt mig lite när de hesta mot mig i ooc, och i sup så jag vet inte riktgt hur de tänkte där, och att det (hetsade) mott staffs, var väldigt dåligt beteende av dem, och säger ¨unive har ändrats skit mycket¨

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja de klart flinch kan ta sin tid :)

Som en servervakt ska du veta mycket bättre. Detta ska du veta som en servervakt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka