Nekad A255ZZ | Ban överklagan [Blanko]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

A255Z

Icke Medlem
Meddelanden
281
Reaction score
10
Länk till din steam profil: (t.ex https://steamcommunity.com/id/ervinchoi) https://steamcommunity.com/profiles/76561199273086550

Ditt Hex-ID: steam:11000014e400e56

Vad är din discord tagg? A255Z#1153

Vem var det som bannade dig? blanko

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov powergaming, voltar med bilen och springer såfort bilen stannar, kör utan däck Går ut om: 3 dagar 2 timmar 30 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? grov powergaming

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi var på ett butiksrån, efter de kör vi ut efter förhandligen var klar, Vi kör mot paletos mot motorväg, Sen efter jag finta polisen flera gånger, då kör vi lite sakta från ingenstans då decket flög av och vi visste ej hur vi skulle rp, alla var förvånade, Sen dem ba vaa decket, jag ba va händer dem ba decket flög av, Sen jag tänkte de här e bugg så jag fortsätter och köra. Vid ungefär vid polis stationen vid paleto, där vältes bilen sen vi välte hela bilen, och ingen rpa bra då, jag rpa på aaa sen e lester, sen stack hjag ut o gömde mig i busken, ville ej skriva sme något för troode de skulle meta, sen sovde jag i busken och rpa som hemlös, sen fick vi hoppa support

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså en rätt men, vad jag och @awake tycker är det kan räcka med att ni tog våra krim, sedan bannar ni oss igen, en gång säger ni nåt och de andra säger något annat. . Så vi har redan lärt oss genom indragen krim men båda våra åsikter räcker det med indragen krim behövs ej en ban i 4 dagar

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. aaa dem flesta är felaktiga, just denna har vi lärt oss, genom en indragen krim och bann

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? asså aaa att jag rpade på krashen, men som sagt båda våra åsikter räcker det med indragen krim, för först i support sa ni något annat, sen 4 timmar efter sa ni något annat såå mm, lite skum

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, vi kommer såklart aldig göra om de här, vi kommer att ändra vår rp så de här inte händer igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka