Dubbelpost A255ZZ | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [420]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

A255Z

Icke Medlem
Meddelanden
281
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Adel

Vad heter du på discord? A255Z#1153

Vad är ditt hexid? steam:11000014e400e56

Ange ditt födelsedatum 16 Augusti 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jo det är så att jag är en människa som gillar att hjälpa till alla, Speciellt dem som är nya som inte kan så mycket om vad de kan göra och sånt, plus man måste ändå förstå det på grund av att alla har varit från starten en gång. Så det jag försöker att säga att jag vill komma fram med större uppgift i (UNIVE)

Jag vill att alla i framtiden som är nya i servern, skall lyckas med de dom vill, jag vill dessutom att det ska förbättra sin RP med det där, Hur jag vill hjälpa till så mycket är att alla i den här servern har varit där första dagen, att man är ny i unive roleplay och man vet ingenting typiskt viss, Och det är inte så att jag menar att unive vill inte ha in nya folk, Nej det är tvärtom vi vill bygga upp den här SERVERN, Vi vill att alla skall känna sig trygga med, Men bara att man läser alla regler så att man kan dem, Så blir det toppen, Så man vet vad man ska ej säga och varför, Och vad man får inte göra och vad man får göra.

Plus Jag vill just nu hjälpa till med så mycket, Men vet att MA Jobbet är väldigt mycket men jag personligen är redo 100% med att hjälpa till, Och när man får de här jobbet då ska man ta de på det seriösa, för att bli MA är inget lallande i det, Man gör så mycket som helst, Det är inte så du kanske blir polis sen du lallar runt där, Nej du tar det på allvar annars blir man sparkad från jobbet, Eller har jag fel? Så det här är ett väldigt extremt hårt jobb, Men kommer göra så mycket jag kan.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jo jag tycker själv, Att ni borde ta mig på grund av att jag är väldigt hjälpsam, Jag är väldigt väldigt aktiv, kommer vissa tiderna. Ja och jag tycker att ta intervjuer är väldigt kul och för de andra kan de va kul och roligt för dem ifall de klarar av de bra, Samt jag gör alltid mitt bästa oavsett vad, om dagarna har gått bra/dåligt.

Jag tycker med att ni hade kunnat släppa in mig som MA på grund av att jag är bra på at bemöta folk, oavsett om de kommer in arga eller taskiga, De jag kommer göra är mitt jobb inget annat. Och är väldigt aktiv med att ta intervjuer för ibland kan jag sitta till 04:00 där jag ser folk skriva tar någon medlemskap intervju ja jag kan ta den intervjun för har inget för mig. Ifall jag är ej upptagen med något men det är väldigt sällan.

Måndag 12:00-02:00
Tisdag 18:40- 02:00
Onsdag 18:40 - 02:00
Torsdag 18:40 - 02:00
Fredag 18:40- 04:00
Lördag 16:00 - 04:00
Söndag 14:00 - 03:00

(sommarlov tider)

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jo som sagt man ska alltid ha ett bra bemötande oavsett ifall din dag har varit lite krångligt samt dålig, Och alltid börja med tex hej hur har din dag varit, kanske hen kommer svara ja bra själv, då kan vi bygga upp ett litet samarbete, Hen ska alltid kunna ta sin tid, innan intervjun där jag kan säga är du redo för intervjun?, Då säger hen ja jag är redo.

OBS: Man ska inte kränka någon, för hen kan ta åt sig spelar ingen roll ifall det skämtar eller inte, för hen kan bli väldigt ledsen, Inget rasistiskt där hen kan bli väldigt ledsen med!. Man ska inte svära oavsett vad som händer!, Inget sådant där man kan göra personen rädd!.

Man ska alltid ta sin tid, och de ska alltid kunna fråga vad som helst man ska kunna ha tålamod man kan inte säga tex nej har inte hela dagen på mig oavsett ifall det är 13 Pers som väntar på en intervju för man har tagit det här jobbet det är då man ska kunna följa reglerna och kunna ta det här jobbet bra!

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jo, om man vill bli medlem på den här servern då det är alltid viktig att kunna reglerna på UNIVE det kan man se på forumet, för det är sådan frågor som kommer på intervjun, Man vill ju att rpn ska vara så hög som möjligt jag hade aldrig velat att jag godkänner en person på intervjun sen en vecka efter har de ungefär 20 bans, Det är då man tycker har jag verkligen läst på reglerna? har jag det verkligen , Och det är de Philip försöker gå ut med att varför är rpn så lallig just nu (jag säger inte att det är bara nya medlemmar) nej de kan va folk som har varit medlemmar i 6 månader, så de finns från alla olika hörn ifall man säger så

Det finns alltid folk som är nya på servern det är de man kan också lära dem om vad man kan göra och vad man inte får gör på denna servern, Jag vill inte att folk ska kunna komma in och börja lalla på denna servern för då har de kommit helt fel, för vi har annat och göra vi behöver inte slösa vår tid på deras lall som pågår i den här servern, Som te,x du har tråkigt och du har blivit medlem där du har tillgång till att slåss, Där du har tråkigt du går till piren samt ser du folk sen börjar du slå på vem som helst för du har tråkigt, Det är sånna här människor man har börjat tröttna på flera gåner om om igen efter man har sagt till dem, För UNIVE är ingen skola man behöver inte säga om flera gånger, Läs reglerna sen är din väg rak!

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Det kraven jag anser att han ska kunna berätta lite om reglerna som jag kommer fråga hen om tex vad är RDM då ska hen kunna svara på det, och man ska kunna berätta om tex karaktären hur dens bakgrund sett utt. att man berättar lite om vad hen har skrivit som man skall ställa på intervjun, Det viktigaste jag kommer att märka till att ifall hen läser av för det är jag riktig bra på :)
Efter det ifall personen inte vet vad reglerna på discorden i unive är då, kan jag förklara utan problem, tex man får inte tagga Staffs osv, Det jag kommer också sätta krav på att det ska inte vara medlemmar på andra servers för det är en regel i UNIVE för om man bryter mott den regeln kommer det ta åtgärder!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar är den jag godkänner ska kunna reglerna så som det sa i intervjun för jag kommer gå ut ifrån intervjun , Jag ska kunna ta ansvar om att läsa medlem ansökningarna bra och noggrant utan några problem för det är mitt Jobb!, ! , Samt att jag ska kunna hjälpa till mina kollegor ifall det händer nåt det ej förstår, samt att vara aktiv, och kunna ta intervjuer bra och inte stressa. Och att jag försöker hinna med allt, tex ifall jag godkänner 5 st medlemskap ansökningar då ska jag hinna med dem att ta intervju ifall inte någon annan hjälper till, det ska kunna hantera utan stress

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag 12:00-02:00 Tisdag 18:40- 02:00 Onsdag 18:40 - 02:00 Torsdag 18:40 - 02:00 Fredag 18:40- 04:00 Lördag 16:00 - 04:00 Söndag 14:00 - 03:00 (sommarlov tider)

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar såklart bara på UNIVE annrs kan de bli åtgärder, som te,x perma ban och massa olika andra saker, plus jag själv tycker unive är den bästa servern för jag har spelat lite på andra servrar innan unive men har inte tyckt om dem tills jag såg unive.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inte så mycket bara att jag är taggad på jobbet ifall jag får det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka