Accepterad A255Z. | Medlem ansökning [ Gaywi.G T R ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lokalisten

Icke Medlem
Meddelanden
228
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Adel

Vad är ditt discord namn? A255Z#1000

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adel han föddes upp i en tuff uppväxt inget bra område där det var en ,mass med kriminallitet en bra del med skottlossningar, och liknande, när adel var 15 år så var hans bror kriminell, genom att han växte upp med dåliga folk, efter det, så började adel göra små saker som man tyckete de va coolt på som 15 åring, vid 17 år så dog adels pappa av hjärt attack efter hans pappa dog så va de riktigt tufft de fanns inga pengar Adels bror var ute hela tiden kom aldrig hem, adel försökte hitta jobb, Vid 17 år och 6 månader hittade adel ett jobb, hoss mekonomen han gjorde intervjun jobbade allt blev klart han fick pengar de rullade in, när adel blev 18 år så dog hans mamma, hon blev för gammal, och Adel ville inte bo med sin bror för han visste aldrig vad som hade kunnat hända hemma eller ute, 19 år är adel och han fick ett bra jobb i staden UNIVE och bra lön så han flytta ditt och börja jobba på vianor och just nu rullar de bara på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till roliga och kreative scenarion där inga regelbrott förekommer. Jag kan alla regler osv. Jag kommer dra ut på scenarion för att de ska bli roligt för båda parterna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jo som jag skrev uppe, man ska kunna ha ett roligt scenario inte att en sida ska alltid kunna vinna, båda parterna ska kunna ha de roligt

Hur hittade du Unive? Vänner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka