Nekad A255Z | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

A255Z

Icke Medlem
Meddelanden
281
Reaction score
10
Länk till din steam profil: (t.ex https://steamcommunity.com/id/ervinchoi) https://steamcommunity.com/profiles/76561199273086550

Ditt Hex-ID: steam:11000014e400e56

Vad är din discord tagg? A255Z.#8373

Vem var det som bannade dig? de står 320 men tror de buggat

Hur lång tid var din ban? vet inte de står inget tor de buggat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? bugg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. försökte in på fivem så står de att jag har blivit bannad för bilden där nere .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig = bugg

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ltie suntförnuft men jag har lärt mig från bannen osv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej inte så mycekt då de är bugg

Har du lärt dig någonting efter din ban? bugg

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de klart

Kommer jag få svar?, man vill ju rpa liksom när de speciellt lov.

Liksom man vill ju rpa sista dagarna inann skolan börjar osv. Och göra flera scenario, igår missade jag 2 scenarios som jag planera ut till gänget på grund av detta bugg

Jag får ba hoppas att detta kan löstas imon vill då rpa, då de har gått 5 dagar innan en bugg bann kan löstas, fattar att 320 är på semester klart ta tiden.

Kommer detta lösas? De har ju snart gått 6 dagar och liksom man har ju inte rpar eller liknande, bugg bannad är liksom som att man är p bannad, och jag ser ingen här vilja ta tag i det, varje gång jag hoppar support så säger de du får invänta din bannöverklagN men liksom snart har de gått 6 dagar med 180 visningar på min överklagan men inge framsteg? Kommer detta va klart innan fredag eller hur blir de.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka