Nekad A255Z. | Ban Överklagan [Diaz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lokalisten

Icke Medlem
Meddelanden
228
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197960287930

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? A255Z#1000

Vem var det som bannade dig? Philip

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 6804BC49-46AA-433A-B65D-4A510914FFF6.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var helt allmänt ute o cyklade när jag tog mitt beslut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att jag hade tröttnat på rpn jag hade det ganska svårt irl med olika grejer speciellt då när jag hällde på och flytta. Jag hade inte den lusten om att spela. så jag sa upp mina roller på unive, efter det så slutade jag spela ett tag kanske 1-2 dagar men jag blev lite sugen och ville börja spela igen mina vänner spelade på en annan rp server och jag tänkte inte riktigt efter. för att jag ville gå tbx till unive och börja spela där igen men jag tänkte inte efter och jag gick över till ortenwave. och efter några timmar så ser jag att jag inte är kvar i unive dc. jag ser sen att jag har blivit p bannad. och jag ska vara ärlig jag ångrade mig så himla mycket när jag var på ortenwave jag borde bara komma tillbaka till unive jag tänkte verkligen inte efter vad jag gjorde. och jag vill verkligen komma tillbaka till unive. Hopppas du förstår mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. sol klar ban från 320 då jag lämmnade servern. Och gick över till en annan, men nu är jag här för att bevisa att de kommer inte ske igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har varit bannad 21 gånger men de flesta var icke medlem tiderna samt finns felaktiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att kunna tänka istället, och inte göra detta för snabbt då jag ångrade mig efter 3 dygn liksom. Och vill mer än gärna komma tillbaka.

Har du lärt dig någonting efter din ban? 100% de har jag verkligen gjort

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? 100%

Ge mig en chans kommer inte va så dum i huvudet o göra de där steget igen.

320 vill tillbaka verkligen. De jag gjorde var inte klokt alls och tänkte inte för mig.

ge mig en andra chans. kom igen vill tillbaka och rpa på unive, och detta misstag som jag gjorde kommer inte hända, har ni försökt bli unbannad i 2 månader och vill tillbaka mer än gärna jag har skrivit ban överklagan på överklagan nu 13 st ungefär, ge mig en chans och ska bevisa dig.

ge mig en chans 320 vill asså seriöst komma tillbaka mer än gärna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka