Nekad A255Z. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lokalisten

Icke Medlem
Meddelanden
228
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197960287930

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? A255Z.#8264

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 20230228184801_1.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad av 320 för inkompetent/ohyra och jag förstår varför och de var en sol klar ban då jag svek servern och sa upp min medlem. Och de har kommit rykten om att jag bytte server när jag sa upp min medlem men de va inte de som hände. Jag är här för att skriva exakta händelsen och de gör ja nu på min ban överklagan,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade då fullt upp me irl saker som te,x flyttning renovering och jag hade inte lusten och rpa, sen vet jag inte varför jag inte tänkte för mig va jag gjorde, så jag sa upp min medlem på unive då, jag lägger märke till 1 dag efter så är jag inte med i unive discorden, då jag hade blivit p bannad / blacklistad av 320, så jag sätter på datorn snabbt och kollar varför jag har blivit bannad då var anledningen ohyra inkompetent, va jag fick höra av andra spelar på unive så sa dem att staffsen/320 trodde jag bytte server, Men nej det var inte så, så fort jag blev bannad blacklistad la jag in banöverklagan på banöverklaga, Jag hade då bytt server EFTER jag fick bl jag tänkte komma tillbaka liksom så fort som möjligt när jag är klar me dessa saker som jag måste fokusera på. Men ja de var en rätt ban av philip och hoppas du kan verkligen förstå från min sida och detta misstag kommer inte ske igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. sol klar ban från Philip320, och de kommer inte ske igen från min sida. Och jag fattar hur han tänker men folket där sa att jag sa upp min medlem för att gå över till en annan server de gjorde mig chockerad och upprörd för de va inte de som hände. Jag bytte server efter jag hade blivit p bannad. Men som sagt de kommer inte ske igen överhuvudtaget jag vill komma tillbaka till unive mer än gärna. Hoppas du kan förstå mig denna gången.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har haft 21 tidigare banns då det var lite ickemedlem tiderna samt några felaktiga. Men annars kan de va att te,x när jag var ny till krim rpn och kanske powergaming osv, men allt har löst sig och man lär sig av sina misstag/bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja 100% att inte bara säga upp rollerna så som jag gjorde och kunnat tänka efter och inte va dum i huvudet o ta de steget. Ångrade mig redan första dagen då jag ville rpa så fort jag var klar med flyttningen samt renoveringen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? 100% verkligen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Jag ljuger inte, vet inte varför du nekar mig för varje gång du bannar mig för inkompetent sure, för du trodde jag sa upp min medlem för att byta servern nej de va inte så. Så ge mig en chans de kommer inte ske igen att ja säger upp min medlem, folk blir unbannadde för värre grejer dag in dag ut,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka