Nekad A255Z. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lokalisten

Icke Medlem
Meddelanden
228
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197960287930

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? A255Z#1000

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 20230228184801_1.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Som sagt det var att jag hade blivit bannad i 6 dagar och denna staff var inkompetent och inte kunna argumentera över de och ger mig ban över ett regelbrott som inte han har klipp på, då börja han argumentera om min ban i GENERELLT chatt och han som staff ska bör veta att man inte diskutera andras bans i generellt chatt. Men de som har hänt har hänt de va fel från bådas sida. Då vi inte hade så bra ton mot varandra i support där efter börja de dra mina roller sen hade jag medlem och ped. Och de 320 gjorde var rätt gjort för att jag gjorde ett misstag som inte ska upprepas igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sa upp min medlem för att liksom först åkte jag på indragna roller sen gav de tbks min medlem där efter fick jag ped. och inte en chans att min ban överklagan hade godkänt när denna staff var hetsig och hade ton i support. där efter så sa jag upp min medlem som var misstag och detta ska inte upprepas . jag gick aldrig över till en annnan svensk rp server tills jag fick reda på att jag blev p bannad, Och liksom de hade inte ens gått 2 dagar innan jag ångra mig, de darför jag vill bevisa dig att detta misstag inte upprepas en gång till, liksom skulle inte säga jag e problem spelare direkt sitter på 20 bans många var när jag va icke medlem och inte kunde regler tills jag kom och blev medlem. Ge mig en chans så kommer jag bevisa dig att detta misstag händer inte igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. rätt ban och förstår hur 320 tänker när han väll bannar mig, jag är här o förklarar från min sida hur de fick till

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Som sagt många när jag var icke medlem och få när jag var medlem men finns felaktiga då man har blivit unbannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte direkt tänka för snabbt och man vet till senare tillfällen att man kommer ångra sig, liksom jag ångra mig redan på första dagen

Har du lärt dig någonting efter din ban? 100%

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka