Nekad A255Z | Ansökan till Servervakt [Vzlor]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

A255Z

Icke Medlem
Meddelanden
281
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Adel

Vad heter du på discord? A255Z#1153

Ange ditt födelsedatum 16 Augusti 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Mån-15:00- 22:00
Tis- 15:00- 22:00
Ons- 15:00- 22:00
Tors- 15:00- 22:00
Fre- 15:00- 02:00
Lör15:00- 02:00
Sön- 10:00- 22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? ungefär 8-9 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https:/cdn.discordapp.com/attachments/991490879904829450/1017880814920405043/unknown.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är liksom att underlätta jobbet för staffs + jag själv har varit sv i ungefär 7 månader, och är kunnig inom detta yrket man går inte runt och föröker lefta efter regelbrott, man kan säga att låta de komma till dig, säger vi att en servervakt går runt i servern och letar efter problem de asså man ska inte göra det, som en servervakt ska du kunna te,x banna någon för ett regel brott, sedan klippar du det där, och som sagt ifall du tycker inte att det var så grovt bör de inte skickas men om man säger en mass vdm, då bör man skicka så sv ansvariga kan förlänga dessa bans, Det är vad en servervakt´s uppgift är .

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag som sagt var sv i 8 månader, och tyvker att detta underlättar oss samt underlättar staffs, att kunna vara sv är man en del av det här, att man är pålitlig och inte abusar rollen, just nu finns det lallare på servern som går runt och snackar te,x ooc ig och c loggar eller powergaming, eller liknande, och då ifall man är förre staffs på detta då kan man hinna att banna denna personen och skicka ut de i #ban-bevis som de flesta sv ansvariga vill

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att du använder dina perms på fel sätt att du missbrukar din roll som servervakt. Te,x vi säger att du kommer dö av hunger du går till kylen och rpar /me äter hamburgare sedan revva dig själv, jag själv tycker jag inte man bör bära den där rollen ifall man missbrukar de på sådant sätt

Tillbaka