Accepterad A255Z | Ansökan till Servervakt [Rsmelle,Matte0707]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

A255Z

Icke Medlem
Meddelanden
281
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Adel

Vad heter du på discord? A255Z.#8373

Ange ditt födelsedatum 2 Januari 1970

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet. Jag är inne o rpar varje dag ungefär. Men just nu så är de jul. Då jag är med familjen och umgås. Vardagar är de lite varierat. På grund av skolan osv. Jag är i skolan när jag går hem så går jag till mitt ny renoverade villa där
Jag måste hjälpa till hemma. Me renoveringen och flytten.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Snart 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) År inte ig just nu. Men har 13. Bans, ungefär 8 av dem är felaktiga resterande var När jag va icke medlem

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En uppgift som servervakt är att ifall du ser lall eller liknande ”runt om kring dig” då kan du typ kicka eller banna. Liksom Nör de kommer till icke medlemmar då kickar man helst. En servervakt ska inte runt o ”leka staff” och försöka hitta problem ditt mål me servervakt är att du hjälper till staffs vi underlättar för de. Varje gång man bannar skickar man ut i ban bevis och lägger upp själva hela loggen sen klippet.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag har ju varit servervakt i ungefär 6-7 månader då jag aldrig missbruka min roll eller liknande, för just nu är de en ny regel. Som är väldigt bra. SV ABUSE blir p ban. Ifall jag har för mig rätt. Och liksom jag har ju som sagt bärt denna rollen ett tag utan att få indragen eller liknande. Men denna gången fick jag de för en grej, men ville aldrig se från båda perspektiven.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption som sagt, vi tar ett etc ifall du är i en skottlossning du typ blir skjuten / dödad, efter 20 sekunder så revvar man typ, de där är en av grejerna som är ett etc på korruption

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka