Inaktuell A21 Nytt forum konto | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

A21 Nytt forum konto

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? lucas

Ditt discordnamn: A21#4974

Ange ditt födelsedatum 6 Maj 2008

Varför ska just du bli staff? Det som får mig att ansöka till staff på denna otroliga server är att den är så sjukt bra rp på och jag har spelat här lände och ser att många lallar samt förstör t.ex. att folk springer runt på torget/piren och försöker sno bliar och hnar hört ungefär 4 pers som säger n-ordet och om jag kunde skulle jag perma banna dom men jag kan inte det för jag inte har perms så det är därför jag ansöker. Jag vill också hjälpa folk som att svara på deras fråger, hjälpa dom med deras reports och massa annat. Jag vill lära känna mer personer och jag är välldigt mogen av mig. Jag hoppas jag kommer nå upp till era förväntningar och kommer ta detta till 100% seriöst så jag kommer försöka hjälkpa till så mycket som det går ingame och i dcn men jag ska också såklart rpa på servern också.
För jag är en mogen kille och jag gillar att hjälpa folk. Jag har kört här ett tag och har tagit mig långt. Jag rpar som kriminell just nu. Jag vill ansöka för jag är aktiv, jag gillar att hjälpa folk och jag är serös.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? måndag-fredag 15:00-22:00 Lördag-Söndag 17:00-02:00

Hur länge har du spelat på Unive? Är 2022 medlem så har varit här ett tag

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit staff på en server som heter ortenwave så jag har tidigare erfanheter

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej det gör det inte jag skulle kunna jobba på alla saker som har med staff att göra men helst RP och Donation

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka