Inaktuell A21 Nytt forum konto | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

A21 Nytt forum konto

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad heter du på discord? A21#4974

Ange ditt födelsedatum 9 Januari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag ansökte för att jag vill fixa in nya personer till denna server då jag vill få hit flera icke medlemmar som kan ansöka om medlem skap då jag kan vara snabb och läsa nogrant och därför vill jag ansöka till medlemskaps ansvarig

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag är riktigt bra med människor och tycker att det är kul, ni kommer få in många nya spelare med grym rp och den kommer spridas. Jag är aktiv nästan 24/7 så jag har tid att läsa och ta intervjuer. Jag är väldigt aktiv på forumet, så jag kan läsa och svara och ta intervjuer och det leder till att det kommer in fler spelare på servern som leder till att det kommer bli mer rp och bättre rp. jag kommer inte göra det lättare för någon spelar igen roll om det är min bästa vän eller inte alla ska ha det lika dant. Jag kommer nog kunnat svara på ca 20-30 ansökningar per dag. Mitt mål med att bli Medlems-ansvarig kommer att vara att få unive på den servern som har mest spelare och Bäst rp. Om det är så att ingen är online så kan jag ta någon intervju på skolan och läsa och godkänna/neka. Jag kommer vara VÄLDIGT noggrann med att man ska kunnat alla regler så att det inte kommer in någon lallare som inte kan nå regler som förstör rp`n. Jag kommer hjälpa Servern enomt mycket det kan jag lova, och det är därför ni borde välja mig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta alla som man själv vill bli behandlad och man ska inte trycka ner någon

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja påverka genom att kunna få folk att kunna respektera andras rp utan att lalla

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Mina krav är att man ska läsa Unives Roleplays regler och att man måste vara ärlig om man råkar göra något misstag tex powergaming eller meta. Man kan inte bara säga till någon kör på mej för jag vill dö ej realistiskt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Det är att hjälpa folk att komma in i Unive roleplay och att kunna hjälpa alla med att kunna läsa reglerna.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag-Fredag 17:00-22:00 Lördag -Söndag 17:00-02:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ja det är att jag ska jobba hårt och kunna bevisa att jag kommer bli en bra staff i Framtiden❤️

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka