Inaktuell A21 | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

A21

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Ditt discordnamn: A21#4974

Ange ditt födelsedatum 2 September 2008

Varför ska just du bli staff? Jag blir motiverad att söka till helper då jag ser många som vill bli wl. Samt felar gånger har jag sett folk vdm lalla rdm och mycket mer detta vill jag stoppa då jag vill försöka få rp så bra och realistisk rp som möjligt och inte att folk ska förstöra rp. Plus jag vill även fixa så att folk får en chans att rp då jag vill att server ska öka med spelare som tidigare sagt jag vill läsa många wl ansökningar så att flera kommer in och rp. Samt så har jag väldigt många gånger sätt att flera sitter i support och behöver hjälp och då vill jag hjälpa dom som behöver hjälp på ett bra sätt. Och så har det också hänt flera gånger att folk skriver i ooc om jag är gud och om jag kan hjälpa dom men då jag inte har haft möjligheten att göra det. Så det är också därför jag vill väldigt mycket vill bli support för att kunna hjälpa spelare som har problem och annat.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag-Fredag 16:00-21:00
Lördag-Söndag 17:00-01:00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat här ett tag

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har då jag kan mycket om komandomsen

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej det gör det inte jag skulle kunna jobba på alla saker som har med staff att göra men helst Rp och Donation

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka