Nekad A21 | Ansökan till Servervakt [Beatz10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

A21

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? lucas

Vad heter du på discord? A21#4974

Ange ditt födelsedatum 8 December 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Först så tar jag cykeln och drar till skolan sedan kommer jag hem och chillar och sedan går jag ut och springer sedan så drar jag hem och käkar kvällsmat efter det så går jag in i rummet och spelar lite FiveM på unuve Roleplay sen sover jag

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag är 2022 medlem

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har ej blivit bannad här

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är dom som är inne och Rpar som vanligt och kicka/ ger folk timeout när dom ser någon som gör ett regelbrott. En servervakt ska inte åka runt och leta efter problem eller försöka hitta folk som dom kan kicka. Dom finns även på servern för att kunna få bort folk som inte följer reglerna och därmed skapa en bättre RP nivå på servern. Det underlättar även med servervakter eftersom att dom då kan kick folk direkt behöver man inte skriva en report för att få bort någon som bryter mot reglerna och om det är ett grövre regelbrott så ska man skicka in varför man kickade personen och sen bevis på det så får den som har gjort regelbrotten en längre bann.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag ska bli servervakt för att jag har erfarenheter och är väldigt aktiv. jag vet verkligen vad som behöver göras och vad som redan är bra. Jag vill förminska alla lallare och regelbrytara som förstör. Jag vill dela med mig av den rpn jag har så att det kan smitta av sig till andra medlemmar. jag är en arbetsvillig och en samarbetsvillig person och vill samarbeta med andra servervakter och staffs. jag är väldigt bra på beslut och skulle passa bra som servervakt. Jag träffar på väldigt många regelbrytare som jag vill ska försvinna. Jag skulle vara en seriös och hård servervakt som skulle ta allt på allvar. jag är en serviös och mogen spelare som alltid vill allas bästa. jag är snäll och go men om det sker regelbrott så tar jag set fullt på allvar. Jag träffar på mycket lall och srörre regelbrott som måste försvinna. Jag vill verkligen att det ska ske en skillnad. Unive är en stor server med en del lall som jag vill ta del med att hjälpa till. Jag skulle underlätta för er staffs genom att läsa reports, ta bort regelbrytare, och göra unive tryggare och roligare. Jag gillar långa och roliga scenarion men tyvärr finns det folks som inte tar det seriöst. Jag vill att det ska ske en förändring och vill mer än allt bli sv så att jag kan hjälpa till. jag är som sagt aktiv och mogen rollspelare som vill allas bästa.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är tex att man använder sina perms för att komma undan något dumt man har gjort och abuse är tex om man har fastnat i ett hus som är låst så använder man sina perms/emotes för att komma ut därifrån.

Tillbaka