Nekad A1lbin | Medlem ansökning - [BING]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

A1lbin

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199224717064/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? Albinbanana#3693

Vad är ditt födelsedatum? 23 Mars 2022

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kalle Kanteus han är 24 år gammal. han har kommit in i vuxenlivet men han är en social och envis man. han hade en ganska dålig uppväxt men han hade bra vänner i lågstadiet. tills han kom upp i högstadiet och gymnasiet då blev genast livet svårare och han drog sig åt den mörka världen. han började dricka mycket alkohol och gå på fester men sem kom de värre saker han började hänga med folk som har en kriminell bakgrund och det innebar att de hade droger vapen. men kanske kunde han vända livet. men han gjorde inte det.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag tycker det är en bra och rolig rp server den har roliga spelare och bra rpare. det är också en server man kan ha kul på men det får inte gå över till lall rp. och jag vill framstå med bra rp :)

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp och skratt och social rp det känns som det blir roligare för alla andra då med.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man rpar för det är roligt och inte bara ska vinna man ska spela så andra ska få ta del av att vinna också.

Hur hittade du Unive? jag har kollat på många streamers och har alltid gillat rpn att man kan ha kul och skratta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka