Nekad A1EX | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

A1EX

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199274620909/

Ditt Hex-ID: 11000014e5777ed (Hex)

Vad är din discord tagg? JOJO#8888

Vem var det som bannade dig? 2xyr

Hur lång tid var din ban? Det, var en parmanent ban. För mig en felaktig ban.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står att jag säger n ordet jag ska börja säga allt från hela början det var en kille och jag visste inte vad han heter så jag sa till honom du med svarta kläder och så blir jag bannad för rasism när jag säger du med svarta kläder det är nog inte rasistist att säga du med svarta kläder jag gör denna överklagan för Unive betyder ganska mycket för mig det skulle vara gör om ni unbannade mig ?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dom har missförstod mig för dom trodde jag sa n ordet när jag vet själv att man inte får säga det och denna händelsen hände ungefär 3 månader och tycker att jag inte ska säga mer sånna saker t.e.x du med svarta kläder.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Asså staffsen sa att jag ska gå support och där så säger jag att dom kommer perma banna mig för att jag sa n ordet när jag bara sa du med svarta kläder jag tycker detta är lite oretvist att säga så mot en bra rp spelare som jag det är darför jag frågar om unban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Genligt mig var det en felaktig ban för att jag sa ju bara du med svarta kläder och btw det var 3 månader sen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag var ny i unive då trodde jag att det var som gta online och då gjorde jag vdm och körde på men jag lärde mig snabbt efter att läsa era regler och börja spela normalt för tycker jag att man måste hantera unive som en bra server jag har tidigare varit staff på ortenwave vet ungefär hur det går till men unive är 100 % bättre.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså för mig var det en felaktig ban för ni trodde att jag sa n ordet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att om någon har svarta kläder att säga till dom tex du mannen eller kvinnan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag fattar 100% var staff förut vet att man måste göra massa saker uppskattar.

Nu så hittade jag dig. Får jag fråga varför du spamma till mig i pm där du sa N ordet minst 50 gånger efter bannen. Ser ingen anledning heller att ljuga i en ban överklagan?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka