Nekad A1. | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

A1.

Lead Mod
Personalmedlem
Lead Mod
Donation Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
289
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199597037710/

Ditt Hex-ID: steam:1100001618f288e

Vad är din discord tagg? a1mhmm

Vem var det som bannade dig? gossen07

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-15 002425.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag använde tredjepartsmjukvaror/headshot ljud.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i min gäng vc med folk i mitt gäng och snackade helt som vanligt sedan får jag ett pm av gösen, i detta meddelandet skrev han till mig att komma support. Jag hoppar support och då börjar han ställa frågor till mig om en dc. Denna dcn misstänker dem vara en "meta dc". Jag har aldrig upplevt den dcn som en meta dc där satt offtast jag och mina kompisar och gibba cs och fortnite. Så jag blev kvickt shockad vilket nog staffsen hörde. Sedam förklarade jag min sida av hur jag hade upplevt dcn. De förstod men de ville att jag skulle skärmdela. Jag går såklart med på dessa kraven och delar min skärm. De vill sedan efter några minuter av att de har pc checkat mig att jag ska gå in på min medal vilket jag gör direkt. De hittar sedan ett klipp som innehåller ett ljud som är ett headshot ljud/tredjepartsmjukvaror. Sedan efter det blir jag bannlyst.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Eftersom att jag använde headshot ljud som gav mig en fördel i spelet. Detta är en väldigt allvarlig ban och jag har tänkt över min ban varje dag sedan jag blev bannad, och jag känner själv att jag verkligen vill komma tillbaka till unive och liksom rpa igen för det är den servern som jag känner att jag vill spela på för att det är den roligaste fivem servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans har bara vart temporära bans. Den första var att jag skjöt en utav mina egna vid mitt gänghus. Den andra var för att jag inte var nog social i ett scenario. och den tredje var för att jag sprang medans en polis skjöt mig. Dessa bans har jag lärt mig av vilket jag gör av allt som jag gör fel i. Detta är min 4de ban som jag någonsin har fått och min första och sista perma ban för om jag får komma tillbaka till servern så kan jag bevisa att jag har blivit bättre och att jag kommer att sköta mig ständigt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte använda mig utav tredjepartsmjukvara/headshotljud så jag får en fördel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja såklart jag lär mig alltid efter mina bans för att jag är en sådan människa som lär mig utav mina misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka