Nekad A.William | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

N3z4l

Icke Medlem
Meddelanden
312
Reaction score
11
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Ulla Karin chef

Vad heter du IRL? William Andersson

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 575 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på Ulla Karins för att jag har jobbat här nu en liten stund och jag är biträdande just nu ohc jag är aktiv och hjälp at sälja många bilar. chefen vart bannad. jag kommer ta tagit i allt och kolla Jobb ansökningar, Ta intervjuer och kanske fixa nya saker till Ulla Karins. Å få mera ansökare. jag villl jätte gärna bli chef för vår gammla lämnade och jag är biträdand chef och jag tror jag kommer bli toppen chef på Ulla Karin. jag vet hur man anställer folk och hur man ska betesig.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat bå brittas innan jag var biträdnde på Ulla Karins nyss och jag vill bli chef och komma till back

Berskiv din karaktär? det är en kille som heter William . Han föddes i england 2000 och hans mamma är i från sverige och hans pappa är ii från emgland och han föddes med ett hjärt problem vilket gör att an får svårt att andas, och blir trött ofta, och hans föreldrar var fattiga, då var William. tvungen att sno pengar, mat och sånt, för att han skulle fixa sitt hjärta, så hela hans liv har han vara kriminell. hans föreldrar dog när han var 16 år så, han var tvungen att sno massa pengar och mat för att överleva. och han försökte leta jobb men han hittade inget för att han var efterlyst, så han lever som kriminell hela hans liv, och han har skaffat sina kriminel vänner, och dom kommer göra mycket.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag
Schema:
Måndagar = 16:00 - 21.00
Tisdagar = 16:00 - 21.00
onsdagar = 16:00 - 21.00
Torsdagar = 16:00 - 21.00
Fredagar = 13:00 – 23.00
Lördag = 12:00 – 23.00
söndagar 12:00 – 23.00
om inte jag måste göra saker på minecraft serven för jag är staff där

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja absolut detta är min favorit server.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej och kommer int göra det.

Har du läst våra Regler? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka