Accepterad A.William | Chef-jobb ansökan [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

N3z4l

Icke Medlem
Meddelanden
312
Reaction score
11
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du IRL? William Andersson

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? Typ 400

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på autoexperten för att jag har jobbat här nu en liten stund och har varit aktiv och hjälp många bilar och trimmat bilar. Vi fick en ny ledning här på kåren efter att gamla chefen lämnade i dag. jag kommer ta tagit i allt och kolla Jobb ansökningar, Ta intervjuer och kanske fixa nya saker till autoexperten. Å få mera ansökare.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit mekaniker på andra serverar så jag vet hur jag ska vara och göra.

Berskiv din karaktär? det är en kille som heter William . Han föddes i england 2000, han föddes med ett hjärt problem vilket gör att an får svårt att andas, och blir trött ofta, och hans föreldrar var fattiga, då var William. tvungen att sno pengar, mat och sånt, för att han skulle fixa sitt hjärta, så hela hans liv har han vara kriminell. hans föreldrar dog så, han var tvungen att sno massa pengar och mat för att överleva. och han försökte leta jobb men han hittade inget för att han var efterlyst, så han lever som kriminell hela hans liv, och han har skaffat sina kriminel vänner, och dom kommer göra mycket....!

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag som jag kan det är typ varje dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja jag gillar dena server

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

+rep du har Visat väldigt bra kunskaper när jag vart din chef. Var väldigt stolt över dig du kmr hantera detta bra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka