Accepterad A.William | Ansök till whitelist ansvarig [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

N3z4l

Icke Medlem
Meddelanden
312
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? William Andersson

Hur gammal är du? 14

Vad heter du på discord? ZEYROX#0001

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Varje dag

Hur aktiv är du i discorden? Hela tiden utom när jag sover

Varför vill du bli whitelist ansvarig? Jag vill hjälpa servern så mycket som möjligt, Jag kommer ta wl intervjuer / ansökningar så staffsen hinner med att prioritera reports ingame och discord supports. Jag kommer bidra med en hel del och det är underlättning, staffsen kommer inte behöva bry sig lika mycket när jag är wl ansvarig för jag kommer ta en väldigt stor del intervjuer. Jag kommer vara bra och få mera medborgare. Jag tror jag är tillräckligt mogen för at vara WL-ansvarig. Jag är lite erfarens jag kan om wl ganska mycket och jag kommer kollar aLa ansökningar varje dag. jag kommer att ta rollen väldigt seriöst. För att jag inte vill ha rollen för att visa till mina vänner att jag är wl-ansvarig utan att jag faktiskt tar det seriöst och gör det jag ska som wl-ansvarig och tror jag är mogen nog för att ha rollen.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? För att jag kommer att fokusera på att vara så rättvis som möjligt mot alla vem som än ansöker. Jag är väldigt aktiv och kommer att ta så många ansökningar som möjligt. För att jag kommer att ta rollen väldigt seriöst. För att jag inte vill ha rollen för att visa till mina vänner att jag är wl-ansvarig utan att jag faktiskt tar det seriöst och gör det jag ska som wl-ansvarig och tror jag är mogen nog för att ha rollen. Jag är ägaren över autoexperten och det går bra där och jag tar mitt jobb seriöst. Jag är väldigt aktiv och kommer att ta så många ansökningar som möjligt. För att jag kommer att ta rollen väldigt seriöst. För att jag inte vill ha rollen för att visa till mina vänner att jag är wl-ansvarig utan att jag faktiskt tar det seriöst och gör det jag ska som wl-ansvarig och tror jag är mogen nog för att ha rollen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka