Accepterad A Tree| Whitelist ansökning [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

darre

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? A Tree

Vad är ditt namn i verkligheten? Darin

Vad är ditt discord namn? Darre#9772

Vad är ditt födelsedatum? 7 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. Han är en väldigt tungt kriminell man som har gått ihåg allt om de kriminella livet droger, vapen och bilar och va som är vad om alla droger har vart kriminell i fivem i 1900 timmar har lagt all rp tid som kriminell och vet nog mer än de flesta om alla kriminella saker som finns om va droger å allt det är han är 1993 han har känslor och det är ändats nära å kära allt annat skiter han verkligen i om någon thx tjafsar imot så går min karaktär 100% hårdare så det skapar verkligen rp när jag går in i folk när jag blir aggressiv så skapar det så himla mycket det är något jag gillar och mycket andra kommer förmodligen gilla inom rpt min karaktärs intressen är droger vapen bilar så de flesta kriminella folk är hans bakgrund är fotboll han har spelat fotboll sen han va 5 år till 17 år efter de så har de vart mycket kriminella handlingar utanför hans kvarter drog handlingar och vapen handlingar det har vart massa skottlossningar utan för honom och det är hur han har kommit in i det kriminella livet alltså att han har kommit ut och blivit dragen av äldre att gå med i kriminella saker sen dess har han vart kriminell efter hans boss dog i ett krig med 5 skott i sig så tog min karaktär över den rollen och det är varför han är så kriminell han tar hand om alla handlingar som tillhör droger vapen å bilar och detta är nått som skulle bli väldigt intressant att komma till ny server och testa att träffa nya folk att ha kriminella handlingar speciellt när det är så mycket slots så det kan gå med stora handlingar Abdullah Mohamed tungt kriminell

Varför ska just du bli whitelistad? Jo jag tycker att jag ska han en wl för jag kan hantera massa saker speciellt i den kriminella rollen och bland annat vanlig rp som är utanför kriminella saker jag har vart en bra rpare sen jag tog min mini paus i 2 veckor jag kommer kunna ta hand om min roll så bra att ni kommer bli imponerade för andra servrar hur tyckt det

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har sätt på streams att den e väldigt bra och har undersökt lite själv och detta kan va en av de bättre servrar jag har hittat och varför är för att se jag har vart med på seriösa server

Hur hittade du Unive? Streams

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna hålla mig i bra form och inte bli sämre bara bli bättre å bättre och aldrig ge upp

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Reclaim har jag bara spelat på tills de la ner nu för nån dag/vecka sen jag kom in av undantag de sa vi kommer ge dig en chans och hålla koll på dig och de tyckte jag höll på bli en väldigt bra rpare i min ålder så de är n fördel jag tar med mig som mycket folk tycker

Vidare till intervju. Lycka till!
Hittar ej ditt dc namn så om du kan skicka ett pm till mig fixar jag rollen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka