Accepterad A$tic | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tysk1

Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199027913357/

Ditt Hex-ID: steam:11000013fa3028d

Vad är din discord tagg? A$tic#8585

Vem var det som bannade dig? Moezz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-25 173016.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att vi låg fler i bagaget

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och några kompisar åkte runt i staden och kom tillslut till banken där vi träffa en bekant person som vi ville prata med sen somnade några av mina polare så vi åkte runt sen valde vi att stanna vid sidan om och då blev jag bannad för att det var fler i bagaget än bara jag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Personligen tycker jag inte att det var en felaktig det var mer bara mitt fel för att jag inte visste att dom var i bagaget

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en felaktig ban och en c-logg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Genom att hoppa ut ur bagaget och gå in i ett vanligt säte när vi var stilla

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att alltid dubbelchecka

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka