Inaktuell A$tic | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tysk1

Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin

Vad heter du på discord? A$tic#8585

Ange ditt födelsedatum 23 November 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag känner att denna roll har ganska stort ansvar på servern och jag känner att jag skulle vilja ta lära av denna roll och hjälpa till på servern. anledning till att jag skriver att det är ett stort ansvar på att vara MA är för att det är dessa personer som ser till att rätt person blir medlem och inte blir en problem spelare vilket kan dra ner på Unive om det händer. därför skulle jag vilja bli MA för att jag vill också hjälpa till med detta och fixa rätt spelare till Unive

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? för att jag är lugn kan hantera stress och är snäll och är pratar inte i andras mun utan låter folk prata klart och sen snackar jag. Jag är inte en sådan person som är kaxig utan jag bemöter människor så som de bemöter mig. Jag är också lugn i ärenden och låter personen beskriva klart.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? som jag skrev tidigare jag är lugn och hjälper folket känna sig trygga i intervjun så man inte är stressad.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jo det jag ska göra som MA är att se till att personerna framför allt vet grundreglerna och vet vad t.ex. RDM, VDM, suntförnuft, socialRP, copbait, combat logging, pwg, nlr.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? jag anser inte att de som är medlemmar är inne bara för att skapa massa problem på servern. och göra massa regelbrott utan jag anser att de ska ha bra RP, SocialRP och inte göra massa regelbrott. detta är också mitt jobb att sköta så medlemmarna.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? jag tycker att det är stort ansvar att vara MA. det är så viktigt som det låter Medlemskap ansvarig, att man tar ansvar av att ta medlem intervjuer och att du gör rätt personer medlemmar på servern.

Hur ser din aktivitetet ut? jag går i skolan så jag slutar olika alla dagar men här kommer ett schema. måndag: 15:20, tisdag: 14:30, onsdag: 15:00, Torsdag: 14:15, Fredag: 14:20.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? som en föredetta staff så tycker jag att det skulle vara roligare att vara t.ex. kriminell ansvarig eller support ansvarig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka