Accepterad A.Luan | Medlem ansökning [maze4k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

A.Luan

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
20
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Lund

Vad är ditt discord namn? Magiskamide#5053

Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2006

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leif snusberg han är 25 år och gillar att vara med familj och vänner. Leif föddes 1995-04-24 på sjukhuset i staden. Leif betraktar alla som står han nära som en ända stor familj. När Leif fyller år Ända sedan liten har Leif brunnit för bilar och allt som har med det att göra på grund av pappas yrke som mekaniker. Leif favorit mat är Big Mac på donken.Leif har inte häller någon kriminell bakgrund, och inga tankar på att börja med det heller. När Leif kommer till staden ska han försöka få jobb som mekaniker eller något annat med bilar att göra för det är det Leif älskar. När Leif har varit i stan ett tag kanske han ska ta sin drömmar längre och försöka bli polis. Leif är en person som älskar att hjälpa folk. Leif är också väldigt trevlig och har empati för folk men om Leif måste stå upp för någon eller försvara sig gör han det. Han går aldrig på oskyldiga. Just nu jobbar han som taxi chef men dom får inga kunder så det är inte så roligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har mycket erfarenhet inom rp och kommer bidra med roliga och bra scenarion har 900+ timmar på fivem. JAg gillar att göra långa och bra scenarion. Jag kan även bidra med att bli polis på servern för det är en grej jag vill då kan man göra ännu fler scenarion som blir roliga. Jag har varit polis på många andra servrar så jag har mycket erfarenhet till det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? . Ibland måste man förlora ett scenario för att rp ska bli roligare för alla personer inblandade. T.ex. ifall du har en argumentation mot någon behöver inte scenariot bli ett slagsmål eller liknande för att du ska vinna det handlar inte alltid om att vinna för det blir inte kul för båda parter. Ibland får man ta en förlust för att scenariot ska bli bra för båda parter. Man ska inte heller powergamea för att komma undan ett polis jag t.ex då kan man istället ta sin roll i det scenariot och hamna i fängelse för då skapar du rp för polisen med.

Hur hittade du Unive? Hur hittade du Unive? Pågrund av att de är Sveriges största server.

Vidare til muntlig intervju, lycka till du har 2 dagar på dig att ta din intervju annars kommer den bli automatiskt nekad

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka